BayliZ Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Lurer rett og slett på om man fort blir fet over ræva i sånn tett sittende kjole jeg. Jeg er 175 høy og veier 66 kilo, men jeg har brede hofter og små pupper så kan jeg ha en sånn kjole som feks. hvis dere gidder å sjekke ut drommekjoler.no og den kjolen som heter Lindsay. Vær ærlig a
Gjest smotti Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 (endret) En vil se brei ut på bakenden i en sånn havfrue kjole rimelig kjapt ja... Pen kjole forresten! Endret 14. desember 2007 av smotti
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Hadde man enda fått hofte av disse kjolene.....Jeg har ingen hofter og hadde håpet at en havfrue kjole ville gitt meg det, men den gang ei. Havfrue kjoler er bare råsexy og du er super heldig som har hofter å vise frem!! GO FOR IT! PS, kjempe fin kjole
Gjest Veronica Mars Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg ville ikke kjøpt en sånn kjole uten å ha prøvd en først. Jeg kler overhodet ikke slike kjoler, men det er vanskelig å si hvordan den vil passe andre uten å se de på.
BayliZ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Eventuelt en annen farge på båndet kanskje? Som går mer i ett med kjolen? Minsker det noe tro?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Tja, en havfruekjole framhever jo hoftene, så hvis man har litt brede hofter til å begynne med, vil dette også bli framhevet, skulle jeg tro? Selv har jeg ikke særlig brede hofter, og en kjole i havfruefasong gav meg former jeg ikke hadde. Det lureste er nok bare å prøve seg fram. Som alltid.
Gjest Eline80 Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Lurer rett og slett på om man fort blir fet over ræva i sånn tett sittende kjole jeg. Jeg er 175 høy og veier 66 kilo, men jeg har brede hofter og små pupper så kan jeg ha en sånn kjole som feks. hvis dere gidder å sjekke ut drommekjoler.no og den kjolen som heter Lindsay. Vær ærlig a Hvis dine brede hofter er noe du vil skjule ville jeg ikke valgt den kjolen, det røde "beltet" fremhever jo mage/hofter, og formen på kjolen fremhever hofter. Men hvis hoftepartiet er noe du liker ved deg selv og vil fremheve må jo den kjolen være midt i blinken Kan jo også hende du kan få stoffet i "beltet" i en annen litt mindre skrikende farge... hvis du ikke vil fremheve det SÅ mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå