Trekkoppfuglen Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har aldri vært spesielt opptatt av hudkremer og sminke. Mine innkjøp av kremer foregår stort sett på Rema 1000. :rødme: Sikkert noe man helst ikke skal si høyt, men jeg har aldri brydd meg. Men nå nærmer jeg meg 30, huden min er ikke lenger fornøyd med VIC fra Rema og jeg trenger hjelp. Er livredd parfymerier, men skjønner jo at jeg må en tur innom etterhvert. Hvordan finner man ut hvilken hudtype man har? Jeg tror kanksje jeg har en blandings type, men ikke sikker. Skal bo store deler av 2008 i utlandet, er derfor også interessert i tips om tax free kjøp. Jeg elsker min Allure parfyme, hater Escada og kjendisparfymer. Parfymetips? Blir veldig takknemlig for svar (hvis det er mulig å gi svar uten å vite mer enn dette).
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Du burde ta deg en tur innom et parfymeri! Der kan de hjelpe deg med å finne ut hvilken hudtype du har, hva slags kremer og farger du burde bruke, og du kan teste ut forskjellige parfymer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå