Gjest Gjest, Mettis Skrevet 18. april 2003 #1 Skrevet 18. april 2003 Hei! Jeg lurer på om det er noen som vet om det er en brudesalong i Norge som fører Bonny kjoler. Det hadde vært veldig fint om noen kunne svare meg på det :D
liv-b Skrevet 18. april 2003 #2 Skrevet 18. april 2003 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med hvilke brudesalonger som fører Bonny,men jeg kan hjelpe deg med denne.Har handlet mye her selv,og det er myye fint å finne (og billig) Bonny
foxie Skrevet 18. april 2003 #3 Skrevet 18. april 2003 Tror ikke det er noen forhandlere som fører bonny i Norge. Den nærmeste er i Sødertelje i nærheten av Stockholm.Har selv bestilt min kjole derifra, men jeg tror at Barokk Brudeatlier i Moss prøver å få tak i disse kjolene. De er ikke forhandlere ennå i allefall... De som fører kjolene i sverige heter: Princessan.Lykke til.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2003 #4 Skrevet 19. april 2003 Evita forhandler også Brudekjoler fra Bonny leste jeg som svar nr 11, under temaet PC Marys brudekjoler. Der finner du en link til denne norske forhandleren. Håper du forstår hva jeg mener selv om dette er litt kronglete skrevet.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2003 #5 Skrevet 20. april 2003 Prøv denne linken: http://bryllup.ipfox.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå