Gjest Heloise Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg var innom Tanum i Oslo og kjøpte en bok til en venninne som bor i Bergen. Jeg spurte hun i kassen om min venninne kunne bytte den i Bergen om hun hadde boken fra før, men fikk beskjed om at "nei, det er ikke tanum i bergen.".... o.0 Jeg husker ikke helt, men tror jeg var innom tanum da jeg var i Bergen, men må være helt sikker... Før jeg evnt. kjøper et gavekort der
wondergirl Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Det er ikke Tanum i Bergen. Tanum er i Oslo, på Torp flyplass og på Gardermoen.
Gjest Heloise Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Det er ikke Tanum i Bergen. Tanum er i Oslo, på Torp flyplass og på Gardermoen. Ikke mer nei.. Hmm... Takk!
Ciara Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Forøvrig merkelig at du ikke stolte på hun som faktisk jobbet på Tanum
Gjest Heloise Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Forøvrig merkelig at du ikke stolte på hun som faktisk jobbet på Tanum Hun virket litt usikker, var bare derfor jeg ble usikker selv også Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå