Elisjeba Skrevet 18. april 2003 #1 Skrevet 18. april 2003 Jeg har ei venninne på 18 år som lider av total mangel på kunnskap om hudpleie og sminke og jeg har nå lovet å hjelpe henne litt. Så jeg tenkte jeg skulle spørre her om tips til gode produkter som ikke er så altfor dyre. Hun har helt normal hud og får som regel bare kviser under menstruasjonen, så det er ikke noe problem. Det eneste ved huden hennes som er å bemerke er at hun har en slags konstant rødme i kinnene, hun sier hun har hatt det hele livet. Jeg er ikke sikker på om hun er tørr eller om det er en slags eksem eller hva det er, så hvis noen vet noe om slikt så ville det også være til hjelp.
bare meg 79 Skrevet 18. april 2003 #2 Skrevet 18. april 2003 Hun bør nok gå til en hudpleier for og få best mulig hjelp Men kan anbefale en krem fra Mary Cohr, Perfect defense (passer til alle) Det er og viktig at hun renser huden, for at kremen skal ha best mulig effekt Det røde i kinn er nok cuprose, det er utvidete blodkar, :oops: kan fjernes hos hudpleier :D Du kan jo f.eks gi henne et gavekort
tina o Skrevet 18. april 2003 #3 Skrevet 18. april 2003 Har hatt problemhud i mange år, men det er helt borte etter at jeg startet med en hudpleieserie som heter Fleur de jouvence og en sminkeserie som heter sonja!! De er ikke så veldig billige, men utrolig drøye i bruk, og basert på aloe vera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå