KristineT Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg vet ikke om jeg spør på riktig plass, om ikke så flytt det.. Jeg kjøpte en silke bluse på cubus i oktober som jeg bare har brukt en gang. Den har knapper som ser ut som små diamanter eller no. Når jeg vaska den så var to av knappene ødelagt... Og det går ikke å kneppe blusen igjen. Kan jeg da ta den med tilbke på butikken og klage på den?? Jeg har ikke tatt på kviteringen for den var ikke så dyr. Kostet 199kr. Er bare så utrolig irriterende for jeg hadde tenkt å ha den på meg i morra og nå må jeg ut og evt kjøpe noe nytt. Noen som vet??
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Tror det skal gå greit jeg. Cubus selger jo for det meste egne varer/merker på klær. Betalte du med kort så kan du jo ta med dokumentasjon på dette som viser datoen for et kjøp i butikken.
KristineT Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 jeg får ikke tak i konto utskrifta i dag og jeg må evt bytte den i dag fordi jeg skal ha denpå meg i morra... Hvertfal planen
Gjest nextlife Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Her er hva forbrukerportalen skriver om det http://forbrukerportalen.no/faq/kvittering2
wondergirl Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Men hvis de er litt opptatt av å yte service, så lar de deg bytte den likevel. Selv om du ikke har med noe bevis for at du har kjøpt varen. Jeg ville prøvd meg, men ikke blitt sint hvis jeg fikk avslag.
KristineT Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2007 Jeg fikk bytta varen... selv uten bankutskrift eller kvitering.. så nå er jeg veldig fornøyd
LukaFrost Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Jeg fikk bytta en BH på Cubus uten kvittering. Ikke noe problem. Det var en støttespiele som var på veg ut pga en dårlig søm. Vanlig vis tar jeg vare på kvitteringer en viss tid, men denne gangen gikk den rett i søppla. Jeg synes det er greit å vise at jeg har ærlige hensikter ved å ta med kvittering. Det kommer kanskje også litt an på hvordan man klager om det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå