Gjest Å fysj Skrevet 18. april 2003 #1 Skrevet 18. april 2003 Hei jeg har blitt forelsket og blabla bla. I den siste uken, siden mandag har jeg gått ned 2 kg pga jeg har vært så nervøs og spøy, og turte ikke å spise for å spy igjen. Dette er da ikke normalt? Jeg spyr jo bare dagen lang!
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2003 #2 Skrevet 18. april 2003 Jeg har også opplevet at jeg har mistet flerfoldige kg pga forelskelse. Ikke fordi jeg har kastet opp, men fordi jeg ikke orker mat (har magen full av "klump" eller somemrfugler alliekvel).
Gjest Virvel Skrevet 18. april 2003 #3 Skrevet 18. april 2003 Hvis det er unormalt, så er jeg svært, svært unormal. Jeg blir alltid sånn... Og det er ikke bare når det er gutter med i bildet, jeg blir også kjempenervøs og kaster opp når jeg skal reise bort eller gjøre noe "stort" som jeg aldri har gjort før. Veldig slitsomt.
Nanella Skrevet 19. april 2003 #4 Skrevet 19. april 2003 Er det ikke vanlig å bli litt rar under en forelskele da??? Ei venninne av meg blir jo alltid veldig tynn nårr hun blir forelsket... Men det går over igjen etter en stund.. Det er mange som føler at de kan leve på luft og kjærlighet den første tiden og jeg tror man ikke får spiseforstyrrelser av den grunn... De kommer gjerne av litt mer problematiske ting.. Når man blir forelsket, skjer det noe "kjemisk" i kroppen på en, og at man får litt mindre mat lyst kaster opp etc har ingen ting med en spiseforrsyrrelse å gjøre tror nå jeg... Nyt tiden du!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå