Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hva er det mest interesante du har lest om eller lært i det siste?
Gjest Eugene Onegin Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 At Viktoria blomsten. Er sterk nok til og la en unge på 8 år stå på den uten at den blir øddelagt
Anglofil Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Om avfall- og avfallsbehandling faktisk. Nettopp hatt eksamen om det i natur- og samfunnsfag som jeg studerer for tiden. Veldig spennende og gøy. Ble faktisk litt overraska. Har vært på mange turer for å utforske, blant annet til Brobekk. Folk tenker kanskje bare søppel, men det er faktisk et spennende tema å utforske. Har lært en hel masse jeg ikke visste fra før. Mvh Yvonne
Tabris Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Om hvorvidt tanken om at dyr lider eller ikke er for dominerende blant dyrevernere og folk genere.t
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Folk tenker kanskje bare søppel, men det er faktisk et spennende tema å utforske. Har lært en hel masse jeg ikke visste fra før. Jeg så et program om søppelgjenvinning i USA her forleden. Tror programmet gikk på Discovery. Det var utrolig spennende og viste hvilke enorme teknologiske utfordringer vi står overfor. Uten tvil noe av det mest opplysende jeg har fått gjennom massemedia i 2007.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå