Nanaluanna Skrevet 14. desember 2007 #1 Del Skrevet 14. desember 2007 Trenger hjelp... Skal kjøpe gave til en tolv år gammel jente og jeg har ikke peiling hva jeg skal finne på. Hun liker å pynte seg og sånn men vet ikke om hun sminker seg og slikt... Er helt clueless på jenter i denne alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kari Skrevet 14. desember 2007 #2 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva med neglelakk og neglelakkfjerner? Har selv kjøpt dette til min gu'datter - pakket flere forskjellige fargenyanser og et par med glitter i en og samme pakke. Sølvring eller armbånd. Votter og skjerf som matcher er noe mange setter pris på. Sett med dusjsåpe, lotion og deodorant. Spør gjerne foreldrene før du handler sminke - jeg hadde satt pris på å kunne gi aksept på det. Fok har forskjellige grenser på når de synes det er ok at barna deres begynner med slikt. Musikk - kan forsegles og byttes hvis det ikke er rett artist/gruppe. Bare noen tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. desember 2007 #3 Del Skrevet 14. desember 2007 kanskje noen kule klær? her kjøper jeg en genser fra wow til ei 12år gammel jente jeg gir gave til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 14. desember 2007 #4 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen pene smykker (glitter) og/eller en gaveeske med parfyme? De har mange gaveesker på Cubus ol. Det grønne eplet fra DKNY er en släger, eller den første fra Britney Spears. Jeg tror i alle fall jeg hadde likt å fått noe sånt da jeg var 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 15. desember 2007 #5 Del Skrevet 15. desember 2007 Julegaver som min lillesøster på 11 1/2 hadde likt: - klær (fra H&M, WOW, Cubus; KappAhl...) - DVDer (romantiske komedier er bare kjempeflott for tiden) - Hello Kitty-ting (hårting, bodylotion, dusjsåpe, bodyspray) - sminke (selv om de ikke sminker seg så er det kjekt å få) - CDer (samle-CDer er kult for tiden for da får hun alle de kjente sangene) - sokker - PC-spill (hun er hekta på Sims) Håper du fikk noen tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå