Gjest ButtHead Skrevet 18. april 2003 #2 Skrevet 18. april 2003 Det finnes middel mot vorter på apoteket. Så hør med de
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2003 #3 Skrevet 18. april 2003 Har ingen gode råd, men jeg har selv fått to vorter på ene fingeren, og jeg hater de!!! :evil: Har prøvd med Verucid, men jeg begynner bare å klø som besatt, så det går ikke.
Edie Skrevet 18. april 2003 #4 Skrevet 18. april 2003 På apoteket kan du nå få kjøpt noe som fryser bort vortene. Sånn de gjør hos legen. En gangs behandling på hver vorte. Den er dyrere enn Verucid, men mye enklere å bruke!
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2003 #5 Skrevet 18. april 2003 Ja jeg har sett reklame for det nye vortemiddelet. Noen som har prøvd det?
Gjest Clea Skrevet 18. april 2003 #6 Skrevet 18. april 2003 Hei! De enkleste (å beste synest nå jeg) er å bruke bananskall på vortene! Det tørker dem ut på ca en uke! Ta en så stor bit av ett bananskall at den dekker vorten, så legger dere den innsiden (den bløte siden) av bananskallet inn på vorten, og teiper det fast slik det ikke glir vekk. Ha dette på hver natt i ca en uke, så ser dere at den sakte men sikkert tørker ut... Dette er ett gammelt kjerring råd jeg fikk på radio. Jeg har selv prøvd det, og kan gå veldig god for akkurat den metoden. Billig og effektiv måte å bli kvitt vorter på! (Gjelder både fot- og hånd-vorter) Mvh Clea
Gjest Kira Skrevet 19. april 2003 #8 Skrevet 19. april 2003 Hørt at man skal legge en tomatbit, den bløte siden, altså, oppå vortene, jeg. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2003 #9 Skrevet 19. april 2003 Bananskall?? :o Kanskje det er verdt et forsøk? Hva med neglelakk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå