Leanne Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 hvilke votter er gode når det er -15 ute? De er til min datter på 3 år.. og hun må kunne bruke henda selv om hun har på votter, ellers tar hun de av og blir blå på hendene!! det har hun nemlig gjort før...
Ghost Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Polarn o Pyret har gode votter. Men hva med hansker da? Hvis hun skal bruke hendene, så er det greiest med hansker!
janne84 Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 støtter ideen med hansker. Jobber selv i barnehage, og det er svært sjelden at votter blir værendes på hendene, de river dem fort av. Det er vanskelig å finne en vott som passer perfekt for hendene. Man kan jo selv prøve å gå med votter som er for store og se hvor enkelt det er å leke med de. Finnes nok gode vantette hansker. Spør på sportsbutikk. Vet om noen som har kjøpt noen på Platou
Leanne Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 finnes det også varme hansker i så små størrelser?? har bare sett fingervanter jeg.. men jeg får ta en titt på sportsbutikkene da..
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Brukte hjemmestrikkede votter av ull på mine. Etter litt tid bruk så blir de som tovede. Varme selv om de ble litt våte. Hadde flere som de byttet på. Lettere for ungene å bruke hendene i forhold til polvotter.
Gyda Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Hansker er for kaldt i 15 minus. Gutten min har et par lange votter fra Helly Hansen - disse er de eneste jeg har fått tak i her som har vært varme nok i så kaldt vær. Det er "ull-for" inni dem - ikke sånn tynt fleece-for. Helly Hansen votter med fleece inni er iskalde (har et par sånne selv). Ellers er ullvotter et godt forslag. Jeg foretrekker å bruke regnvotter utapå slik at det ikke kladder. Strikk gjerne av alpakkaull som er utrolig god og varm.
Gjest HB Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Vi har et par dunvotter til vår 3-åring som jeg tror er gode og varme. De har "skinn" på innsiden som bør gjøre dem ganske greie å bruke også (har ikke sett dem brukt i praktisk lek). I tillegg er det glidelås et stykke nedover som gjør dem lette å ta på. De har et navn, men jeg husker overhodet ikke hva det er. Noen som vet om et vottenavn som kan ligne på "Smefa"? Hilsen Lille meg
Gjest Ballerina Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 I fjor strikket jeg og tovet votter til min lille nevø. Dem brukte ham da det var på det kaldeste (mange minusgrader). De er veldig lette å leke med, og han holdt seg varm på hendene hele tiden Men er veldig enig med den som skrev om alpakka-ull!!
Gjest HB Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Noen som vet om et vottenavn som kan ligne på "Smefa"? Hilsen Lille meg Kom på navnet selv og det lignet ikke på mitt først forslag. De er fra Hestra. Hilsen Lille meg
snoopine Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Jeg anbefaler votter fra Hestra på det varmeste. De har ull-for inni og holder små fingre gode og varme. Har en datter på 3 1/2 år som fort har blitt kald på fingrene. Men disse vottene holder mål. Sitter godt på hånda gjør de også.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2007 #12 Skrevet 16. desember 2007 Reima-votter er kjempegode:) Vanntette, og sitter godt på hånden/armen.
Gjest HB Skrevet 16. desember 2007 #13 Skrevet 16. desember 2007 hvor selges hestra votter? Jeg fant en hjemmesidesom også viser hvilek butikker som selger dem - ofte sportsbutikker. Jenta vår har de lyserosa (hennes er røde) til venstre i midtre rekke når du går inn på Collection og Junior. Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå