Gå til innhold

Mannfolk med penis mindre en 20 cm

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden lo jeg veldig av!!!! :popcorn:

Like morsom som den det værste man har hørt i senga!!

Men tilbake til spørsmålet til innsenderen.

Jeg synes det er mye bedre med små- normale peniser. De gutta der kan virkelig kunsten!!!!

Har fra erfaring av at de med relativt stort utstyr bare kjører på i vill fart. Det ER IKKE NOE GODT!

Noe av det viktigste før du hopper på,er at du kjæler ordentlig med henne. da mener jeg ikke kun munnsesex altså.!!

Viktig for meg iallefall! :rødme:

• 1 år senere...
Skrevet
Husker ei jeg traff, hun var skikkelig vid. Det var som å kaste en pølse inn i idrettshallen. Men jeg presset den inn.

Haha. Du hadde neppe behøvde å PRESSE noe inn dersom det var stort som en idrettshall :gjeiper:

Gjest mesteren
Skrevet
Kan bare glemme å få sex. De er for små

Stikkord til deg: Knipeøvelser. Dersom det blir for slitsomt for deg kan du finne andre praktise bruksområder for den slakke utpulte musa da........ kan kanskje brukes til oppbevaring av tomflasker feks.........

Gjest womenwomen
Skrevet
Stikkord til deg: Knipeøvelser. Dersom det blir for slitsomt for deg kan du finne andre praktise bruksområder for den slakke utpulte musa da........ kan kanskje brukes til oppbevaring av tomflasker feks.........

Slapp av gutter - TS bare ertter dere litt ! Tror ikke hun mener dette seriøst .

Mistenker dette er bare payback for alle " slaskefitte " trådene her inne : ) Mulig hun tok dette litt for personlig ...vet dere : )

Skrevet

Tror ikke så mange av disse jentene vet hvor mye 20 cm er når det først skal inn....

• 7 måneder senere...
Gjest smaåkuk
Skrevet

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi hadde byttet ut penis med pupper så hadde det nok blitt baluba tenker jeg meg.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Het potet.

• 8 måneder senere...
Gjest Stivensen
Skrevet

Storfitta kvinnfolk er ikke noe problem, jeg er nemlig ganske "nevenyttig" :lur: . Jeg har derimot et annet problem, jeg klarer nemlig ikke damer med svære pupper, det er rett og slett turnoff for meg, beklager til dere som har store patter :tristbla:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Mannfolk med penis mindre enn 20 cm.......

-representer flertallet av menn

-har ingen grunn til bekymring

- er normalt utstyrt

- driter i kaklehøner med et forvridd bilde av naturen og hvordan menn er skapt

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Rundt 80% av alle menn er ca. 15 cm eller mindre. Rundt 80% av alle menn i verden kan altså bare glemme å få sex. Er det rart det blir krig? :fnise:

Gjest Passing by
Skrevet

Er det ikke nok penisstørrelsetråder her inne som det er, burde være unødvendig å dra opp gamle tråder når det flommer over av nye tråder om emnet, eller?

Gjest made4u
Skrevet

Dette er bare tåpelig av trådstarter og spam og søppel er det eneste ordene jeg finner for å betegne hvor meningsløs denne tråden er.

Lengder det her snakkes om er høyst uvanlig. Nå vet jeg ikke hva gjennomsnittslengden er, men tar man utgangspunkt i gjennomsnitslengden så har dem som har ca 1,5 cm lenger enn denne en stor sak, mens de som har 1,5 cm kortere kan ansees å ha liten. Det er en forskjell på fatteslige 3 cm.

Er sjelden det er så alvorlig stor forskjell noen av veiene, da ting står i forhold til hverandre hva gjelder kroppen. Hva gjelder penisen, så er forskjellene når denne er slapp vesentlig større fra person til person, enn når denne er erigert. Ergo, i stiv tilstand står altså lengden i forhold til resten av kroppen, og en som er 2 meter og 5 centimeter høy, har lenger penis enn en som bare er 1 meter og 69 centimeter høy. F.eks. har asiatene har ikke like lange som europeerne, men så er dem jo kortere også, og da er det ikke bare kortere penis dem har, men også kortere armer og ben etc. Mer mystisk enn det er det ikke.

Jeg har drevet med idrett i mangfoldige år, og i løpet av min tid har jeg vært i mang en guttegarderobe hvor vi dusjer nakne. Tror aldri i mitt liv at jeg har sett/møtt en kar med en lengde på penis lik den du refererer til, således kan jeg jo spørre om du har noen sexliv i det hele tatt (???).

Dette blir bare for dumt!!

AnonymBruker
Skrevet

Så du mener altså at 90-95% (antagelser) av alle menn bare kan glemme å ha sex?! Wow!!

For siden gjennomsnittet er 15cm vil jeg anta at de fleste ligger rundt der, mens ett klart mindretall faktisk har over 20cm.

Gjest made4u
Skrevet

Jeg har lest at gjennomsnittet er tretten komma ett eller annet cm. Vet ikke om det er gjennomsnittet for nordiske menn eller verdensgjennomsnittet. Dog vet jeg at mange hannkjønn skryter på seg mye mer enn hva godt er og mer enn dem kan leve opp til, noe som blir for tåpelig.

Selv er jeg helt ordinær, jeg mener... Hvorfor skulle jeg si annet? Jeg skiller meg ikke ut, ei heller er jeg supermann i senga... Men trenger ikke annet heller, da jeg vet at dersom ei jente faller for meg så er jeg for henne helt fantastisk - er det samme som når jeg faller for noen det (jeg blir da ganske så oppslukt).

Og det er hva kjærlighet handler om... Noen gir bare den helt store følelsen hos enn, bare dem entrer samme rom som man selv er i - det er slike følelser som gir de store opplevelsene av nærhet og sex. Hvor stor en gutt/mann har eller bryststørrelsen til jenta etc. blir da uvesentlig.

Gjest Marie
Skrevet

Kjæresten min er nok typ 15 cm når den er stiv. Joda, ikke særlig mye, men han tilfredstiller meg på flere måter enn jeg trodde var mulig. Han, og pikken hans er perfekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...