Gå til innhold

Mannfolk med penis mindre en 20 cm

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ophelia_*
Skrevet

Kan bare glemme å få sex. De er for små

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestegutt
Skrevet

Det er nettopp dette jeg har prøvd å forklare dama, jeg er aldeles for liten til å fortjene seksuellt samkvem.

Av en eller annen grunn nekter hun å høre...

Bortsett fra det; bra poeng :)

• Liker 2
Skrevet

Jenter med mindre pupper enn D-cup kan glemme sex. De er for små.

Skrevet

Hvis 90+ prosent av den mannlige befolkningen er for små for deg så er vel det først og fremst ditt problem? Disse mennene kan alltids finne seg en normal dame å ha sex med, mens du derimot har et veldig begrenset utvalg..

Skrevet
Hvis 90+ prosent av den mannlige befolkningen er for små for deg så er vel det først og fremst ditt problem? Disse mennene kan alltids finne seg en normal dame å ha sex med, mens du derimot har et veldig begrenset utvalg..

TS demonsterer vel heller det motsatte ved hjelp av ironi

Skrevet (endret)

Kremt, hva sier det om romsligheten din ;)

Knipeøvelser gir deg større utvalg.. :ler:

Endret av caso
Skrevet

Menn med større en 20 cm kan bare glemme å ha sex.

Jeg vil ha vill og hemningsløs sex og det kan jeg ikke når du har for stort utstyr. Da blir det nemlig bare vondt.

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kan jo være bare at hun er lang innvendig og ikke vid? Kan vel være at hun vil ha en lang tynn en. Å ha lang kuk er ikke ensbetydene at du har en tykk en vet du :ler:

• Liker 1
Skrevet

Spiller det noe rolle det da, så lenge fyren kan å bruke´n?

Skrevet
Spiller det noe rolle det da, så lenge fyren kan å bruke´n?

....og hvis kuken din er lang, kan du bruke den som fiskestang... :jepp:

(fritt etter Øystein Sunde)

Skrevet
Kan jo være bare at hun er lang innvendig og ikke vid? Kan vel være at hun vil ha en lang tynn en. Å ha lang kuk er ikke ensbetydene at du har en tykk en vet du :ler:

Herregud!

Dere tåler ikke å høre at dere er/kan være vid,heller masse andre unnskyldninger for og dekke det.

Kvinnfolk!

Skrevet

Min penis er bare mellom 13 og 14 cm lang og mellom 12 og 13 cm i omkrets, vill det fungere bra? er så redd for å skuffe dama mi.

Skrevet
Min penis er bare mellom 13 og 14 cm lang og mellom 12 og 13 cm i omkrets, vill det fungere bra? er så redd for å skuffe dama mi.

Nå tror ikke jeg dama di mener hun er sammen med en penis. Det du bør spørre deg om, er om du (altså hele deg) er "bra nok".

Svaret på om dama di er noe å samle på, får du hvis hun mener seg berettiget å være misfornøyd med kjønnsorganet ditt.

Gjest Gjest_Jørgen_*
Skrevet

Husker ei jeg traff, hun var skikkelig vid. Det var som å kaste en pølse inn i idrettshallen. Men jeg presset den inn.

Gjest Big Papa
Skrevet

Mannfolk med kortere pikk enn 20 cm??? Det er jo en selvmotsigelse!

Skrevet

Gjør porten vid... *nynne* .. minner meg om en samle vi sang i barneskolen :ler:

Hun vil vel uansett få problemer med å tenne en mann nok til at den faktisk blir over 20 cm med den holdningen hun har :ler:

Gjest SurraGutt
Skrevet

Må si meg litt enig med den her.

Er ikke så veldig skjarmerende med gapende vaginer. Kan fiste den opp til skulderen og høre "Er den inne?".

TS har ikke et problem med at penisene er for små, det er heller den skvettlappete, slafsete geleklumpen som en gang i tiden var en trang, fin vagina som er problemet.

Luv, SurraGutten

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
æsj da mangler jeg 1 millimeter :tristbla:

jeg mangler 18 centimeter

Skrevet
Husker ei jeg traff, hun var skikkelig vid. Det var som å kaste en pølse inn i idrettshallen. Men jeg presset den inn.

Jeg lurer på hvordan du klarte å PRESSE en pølse inn i en idrettshall????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...