Gjest ise Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Nå er jeg lei av krangling! Jeg og samboeren min krangler hele tiden! Vi har nulltoleranse for hverandre om dagen. Og jeg får all skylda... Det er greit at jeg er sliten, har mye å gjøre med eksamner og julestyr, og blir lettere irritert enn vanlig. Men det virker som om han trykker på knappene mine bare for å provosere. Han vet at det bare er så vidt at jeg klarer å holde hodet over vann i utgangspunktet om ikke han skal kritisere meg og kommentere alt jeg gjør. Det virker som om alt jeg gjør er galt, og at alle krangler er bare min feil. Vi har det vanligvis så veldig fint, liker ikke denne utviklinga! Vet ikke hvordan jeg skal få han til å gorstå at jeg faktisk er så sliten at jeg har mest lyst til å legge meg under en stubbe i skogen for å få fred.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Snakk med han, finn ut hva som er problemet og få han til å forstå at han ødelegger forholdet deres ved å holde på slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå