Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg kjole igår,på Leather Man..men så får jeg høre at den ser litt trashy-horete ut..mens samboern sier den ser sexy ut..så jeg blir litt forvirra..

Den er ganske åpen forran..

Jeg skal på julebord nå lørdag,og aner ikke om jeg skal gå med den eller ikke..for hvis den ikke passer julebord,så aner jeg ikke hva jeg skal ha på meg..

dere ser den her på bloggen min

http://kali.blogg.no/?c=1197373897

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den er litt "drøy" for et julebord. Men nå aner jeg jo ikke hvilke typer mennesker du skal på julebord med.

Hva synes du selv da? Det viktigste er vel at du føler deg vel :)

Skrevet

Kommer litt an på hvem du skal på julebord med.

Jeg ville nok ikke brukt den på noen av de julebordene jeg skal på i år, til det er det viser den nok litt for mye. Og jeg ville ikke følt meg vel slik sammen med kollegaer, mulig jeg er litt prippen men det er nå meg. Men som Smakløs sier, det viktigste er at du føler deg vel!

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Klær fra Leatherman har en lei tendens til å se ut som noe som er kjøpt for 10 euro i en bod i syden, og det har lett for å se billig ut også i den andre betydningen av ordet (=trashy), noe jeg synes denne kjolen har en tendens til å gjøre. OK på soverommet hjemme med kjæresten, men ikke i offentlighet.

Skrevet

Den var ikke bare horete, den var stygg også.

Skrevet

Det er definitivt ikke en kjole jeg ville ha brukt på julebord i noen av de bedriftene jeg har vært ansatt. Generelt kan jeg vel si at kjoler som krever at man ikke slurver når man vokser bikinilinjen ikke er noe jeg finner passende i profesjonell sammenheng, som et julebord faktisk er.

For å være litt mer positiv, så må jeg si at du har kropp til å bære en slik kjole og at du sikkert får bruk for den i mer private sammenhenger ;) !

Skrevet

Nei, den hadde nok ikke jeg personlig brukt i offentlighet..

Men ellrs, den kan jo passe til en nattklubb midt i sommeren, men ikke til julebord.

Synes jeg.

Skrevet
Kjøpte meg kjole igår,på Leather Man..men så får jeg høre at den ser litt trashy-horete ut..mens samboern sier den ser sexy ut..så jeg blir litt forvirra..

Den er ganske åpen forran..

Jeg skal på julebord nå lørdag,og aner ikke om jeg skal gå med den eller ikke..for hvis den ikke passer julebord,så aner jeg ikke hva jeg skal ha på meg..

dere ser den her på bloggen min

http://kali.blogg.no/?c=1197373897

:)

Den er jo skikkelig sexy da. Om du kan bruke den på juleborg avhenger helt av julebordet og hva du ønsker å oppnå!

Du hadde i hvert fall fått meg på kroken!!

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt den. Ikke noe særlig å skille seg ut på en negativ måte.

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg ville ikke brukt den (eller kjøpt den i utgangspunktet). Den bikker over på trashy, ikke sexy.

Skrevet

takk for kommentarer :)

det er julebordet til Riff,en musikk butikk her i trheim,så er en del rocka folk å sånn..alle har sin egen spesielle stil :) men jeg jobber der ikke,er med samboern bare ;)

Skrevet

Hehe, jeg skjønner hvorfor kjæresten din liker den, da. :)

Men jeg ville vel vært skeptisk til å ha den på på julebordet til jobben til kjæresten min, selv om de er litt alternative. Mulig du kan "temme" den litt, ved å feste sort blonde el.l. der den er splittet på magen. Da bllir den kanskje et lite hakk mer anstendig, uten å helt miste det sexy.

Utringning er kult, men jeg vet ikke om jeg hadde satt pris på å stirre på noens navle under middagen.

Skrevet (endret)

Jeg synes godt man kan kle seg sexy på julebord, men den kjolen var som andre har sagt bare trashy og ikke noe fin. I mine øyne ser kjolen fryktelig billig ut. Ville aldri gått med noe sånt, og hvertfall ikke på julebord.

Når det er sagt, så er det du som skal på julebord. Det som er viktigst er at du føler deg vel, og hvis du gjør det i den kjolen så er det bare å kjøre på. Vi er alle forskjellige, og godt er det :)

Kos deg på julebord!

Endret av MissSunshine
Skrevet

hver sin smak ;)

den er sexy,men kanskje for sexy for julebord ;)

så blir nok en annen kveld den brukes :)

har finni ut at det blir nye jeans,en fin topp og støvletter på julebordet..det er det jeg trives i uansett ;) og skal jo ut på byen etterpå å danse natta lang ;)

Skrevet

hehe skjønner den med å stirre på noens navle under middagen osv :P

men no worries..den skal ikke brukes på julebordet :D

Skrevet

Har den kjolen der i rødt, og jeg ville nok ikke bukt den på julebord. Bruker den stort sett til fester om sommeren.

Skrevet

oki :)

ja,blir nok ikke ofte jeg bruker den,men mer private fester og lignende..og sommer ;)

Gjest Borghild
Skrevet

Den var vulgær! Hadde aldri brukt noe sånt på julebord. jeans og topp var lurere ja. denne kjolen passer best hjemme bak husets fire vegger. Så ut som noe som var kjøpt på Beathe Uhse eller en annen lyssky sjappe.

Gjest Gjest_P_*
Skrevet

Det er mulig du kunne fått det til å funke med en singlet under den. En mørkefiolett eller bare en svart. Kan bli vanskelig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...