Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å bygge hus, og vi har blitt tilbudt å bli koblet til www.los.no sin fiberkabel, og får da mulighet til å ha inntil 60mb linje. Hvordan fungerer det hvis vi skal velge abonnement? Kan vi velge internet fra hvilket selskap vi vil, eller er det noe spesialabonnement man trenger siden det er en slik kabel. Noen som skjønner hva jeg mener? :) Vi har nå 3mb fra Start.no. Er det bare å flytte abonnementet hvis vi vil det? Trenger jo uansett ikke så mye som 60mb...

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Du avbestiller nettet du har og får nytt hos folkene du nevnte til kr x pr måned. Det står jo klart på linken til hjemmesiden du viste til.

Skrevet

Det jeg lurer på om er jo om man MÅ ha internett fra de som har kabelen, i dette tilfellet Los, eller om man kan velge fritt fra alle andre leverandører. Tror jeg tar en telefon til kundeservice, jeg. Tenkte bare jeg skulle høre her om noen visste først.

Skrevet

Jeg har fiberoptisk kabel.

Får tvsignaler derfra.

De tilbyr også internett og ip-telefoni. Foreløpig har jeg en annen internettleverandør. Rett og slett fordi jeg har bindingstid.

Skrevet
Vi holder på å bygge hus, og vi har blitt tilbudt å bli koblet til www.los.no sin fiberkabel, og får da mulighet til å ha inntil 60mb linje. Hvordan fungerer det hvis vi skal velge abonnement? Kan vi velge internet fra hvilket selskap vi vil, eller er det noe spesialabonnement man trenger siden det er en slik kabel. Noen som skjønner hva jeg mener? :) Vi har nå 3mb fra Start.no. Er det bare å flytte abonnementet hvis vi vil det? Trenger jo uansett ikke så mye som 60mb...

Du må jo ha abonnement hos dem for å få internett fra dem, det er ikke bare (oppkobling til) kabelen de selger liksom..

Du kan velge mellom (3,) 10, 20 og 60 mbps.

Du må si opp abonnementet hos start.no og tegne nytt abonnement hos los.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...