lidia Skrevet 18. april 2003 #1 Del Skrevet 18. april 2003 Har en flaske av dette stående hjemme, har aldri brukt det. Noen som har erfaringer med dette? OG, kan det brukes på parkett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. april 2003 #2 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg tror at poenget med denne sprayen er at man kan fjerne flekker på f.eks kjøkkengulvet uten å bruke masse vann. Spray på flekken og dra over med moppen. Er er ikke sikker på hvordan dette blir på parkett. Men det må jo bli bedre enn grønnsåpevann e.l. Spray på der det er en flekk og dra over med moppen. Men ikke spray ned hele gulvet. Da bruker du heller vann med litt zalo og oppvridd mopp. Personlig ser jeg på denne sprayen som et eller annet triks for å tjene penger. Folk tror liksom at den hører sammen med moppen og er et must om man har en Jif-mopp. Den er jo ikke billig og jeg TROR ikke at det er stor forskjell på denne og andre vaskemidler. Du kan like greit blande vann med en eller annen såpe og ha det på en sprayflaske tror jeg. Jeg bruker KUN Zalo og vann på parketten + en såpe for prakett en gang i blandt. På fliser e.l. bruker jeg også zalo-vann, men det hender at jeg slår til med en blomsterduft e.l. Det samme gjelder laminat. På linolium/gulvbelegg er zalo også perfekt. Vi hadde et sånt gulv der jeg jobbet før. Ble aldri rent! Men så sprutet jeg på zalo der det var værst, dyppet kluten i vann og møkka forsvant. Dette var bare synsing fra min side altså. Zalo for liten, zalo for stor :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå