Gjest Flau Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Uff, jeg er/var helt i begynnelsen på noe som jeg trodde skulle bli veldig veldig bra, helt til i går. Han hadde invitert meg på middag og vin og greier i går. Vi har datet en stund, og hatt litt sånn fomle sex med lyset av og sånn. Men i går ble vi litt "tøffere" og lyset på også drev jeg å sugde han, også kom han i munnne min, og han kom så mye og så "hardt" at jeg spøy... Kjempeflaut. Løp på badet og trodde jeg skulle dø... Dro derfra ganske raskt etterpå, og nå er jeg sikker på at han har mistet all interesse for meg og jeg er så flau at jeg aner ikke om jeg tør å ta den om han ringer heller. HJELP
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Kan jo bare snakke for meg selv, men om jeg hadde vært interessert i en jente skikkelig, hadde ikke et sånt uhell vært utslagsgivende. Er jo tross alt bare en naturlig reaksjon fra kroppen fordi du får så mye så hardt og utløser brekke mekanismene. Jeg ville rådet deg til og prøve deg med en forsiktig mld, probe litt etter hva han tenker nå. Husk han fort kan sitte med jævlig dårlig samvittighet også, redd han "voldtok" munnen din så hard etc. Og om han faktisk syns denne episoden er for jævlig og ikke har lyst til og bli bedre kjent med deg så vil jeg si han faktisk ikke er så mye og spare på, dette var et uhell after all. lykke til (jeg er en gutt på 27 btw)
Gjest s.n Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Det var da ikke så ille. De fleste får brekninger når de får noe langt nedi halsen, så det burde han forstå. Snakk med ham, og 'tenk' hvertfall ikke på hans vegne, og døm deg selv utifra det du tror han tenker...
Supramundane Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Pytt, pytt. Ta mot til deg og ta kontakt, spør om dere skal forsøke en gang til og se om det går like gale da og.
Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Det første som slo meg var at han sannsynligvis sitter med de samme tankene som deg, og har skyldfølelse for det som skjedde, og at du sikkert er sur, at han ikke tør sende melding osv.. osv.. Send en melding og skriv at du beklager at du bare dro avgårde, men du ble veldig flau. Går helt sikkert kjempefint. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Det første som slo meg da jeg leste dette var at det var en utrolig morsom historie! Dette burde dere vel bare kunne le av? Skjønner ikke poenget med å ta sånn på vei for dette. Men når du nå har gjort dette ville jeg bare tatt mot til meg og ringt, sagt det som det var at du ble flau over dette og, prøvd å le av det. Må da ærlig talt gå an komme forbi dette, ikke verdens undergang akkurat
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Det er jo en helt naturlig konsekvens av at noen stikker tissen sin inn i munnen på et annet menneske, at dette stakkars mennesket må brekke seg og kaste opp! Spesielt når det i tillegg kommer guggete væske som smaker ekkelt inn i munnen og kanskje ned i svelget... Mange brekker seg bare ved tanken! Mange ville heller ikke ha startet et forhold med å suge noen...men kun ha samleie. Suging er ikke noen vane...
Supramundane Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Det er jo en helt naturlig konsekvens av at noen stikker tissen sin inn i munnen på et annet menneske, at dette stakkars mennesket må brekke seg og kaste opp! Spesielt når det i tillegg kommer guggete væske som smaker ekkelt inn i munnen og kanskje ned i svelget... Mange brekker seg bare ved tanken! Mange ville heller ikke ha startet et forhold med å suge noen...men kun ha samleie. Suging er ikke noen vane... Jeg tror ikke nødvendigvis at alle ser det sånn.
Sarah_83 Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 huff er litt dumt at det skjedde da, men hvis dere liker hverandre så ordner det seg. skjønner det er flaut, men ta telefonen når han ringer og bare fleip om det og gå videre. Men det er teknikker for når han kommer inne i munnen din, fordi noen ganger kan den spruten komme som et skudd ned i halsen, og alle har da en brekningsrefleks, så det er ikke din feil. men i det han skal sprute i munnen din, passer du på at hullet på penis vipper litt opp i munnen så han spruter opp i ganen og ikke rett ned i halsen, eller du kan bruke tunga og stenge med. detta ordner seg vet du lykke til
caso Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Tørr vel nesten garantere at han føler seg myyyyyye mer flau enn deg på grunn av at du spøy. Det er forsåvidt hans "skyld" at du brakk deg, så ingen grunn til at han skal syns DU har drete deg ut akkurat. Hadde det skjedd meg, så hadde jeg vel tenkt at det ikke var sikkert jeg hørte mer fra henne etter den episode...
honey21 Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Stakkars! Det er jo en helt normal reaksjon! Det har skjedd med meg også, men jeg tenkte ikke noe over det da det skjedde. Vi lo bare begge to. Jeg er helt sikker på at han føler det samme som deg, så bare ta kontakt med ham og fortell ham hva du føler. Det ordner seg, skal du se
nettvenninnen Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Tja... hvorfor ikke prøve å få han i prat om hendelsen, slik at du får det ut av systemet? Ikke unnskyld deg. Si bare i en spøkefull tone at du ikke hadde ventet at du skulle brekke deg, men at han hadde så uventet stor penis at det bare gikk sånn... Også sier du eventuelt videre at du kanskje burde tilegne deg mer trening sammen med han, slik at det ikke skjer igjen.. .Kommer du ikke inn i "varmen" igjen på den måten, så vil du aldri gjøre det... 1
Jalp Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Slapp av, det er da bare sex. Ikke ta dette med sex så alvorlig. Sex skal være gøy, og jeg er sikker på at dere begge vil le av dette når dere har vært sammen en stund. 1
mamut75 Skrevet 15. desember 2007 #15 Skrevet 15. desember 2007 Jeg tror heller aldri at han kan ha mistet interessen for deg pga det "lille uhellet" dere hadde At han kanskje tror at du er sur på ham og ikke vil se ham igjen er kanskje en annen sak . Selvom mange her i tråden ser det komiske i situasjonen når du forteller om det i tråden , så forstår jeg egentlig veldig godt hvis du ikke greide å se det komiske selv , når du stod midt oppe i det . Dere kommer sikker til å bli så lykkelige sammen atte 1
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 HAHHA! seriøst om han var interessert før episoden er han ganske sikkert det nå også - har nok ikke en dritt å si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå