Gjest Liten Skrevet 18. april 2003 #1 Skrevet 18. april 2003 Var på kino i går kverld og så Johnny English med Rowan Atkinson. En totalt uintelligent Bond-parodi full av dårlig slapstick-humor, som selvfølgelig har blitt slaktet, og jeg lo så jeg grein!! Har ikke ledd så mye på kino på det jeg kan huske, så for uintelligent, fjasete, våsete, over the top-påskeunderholdning: Johnny English, jenter!
Gjest ButtHead Skrevet 18. april 2003 #2 Skrevet 18. april 2003 Jeg har tenkt til å se den faktisk, den høres sinnsykt morsom ut. Rowan Atkinson er jo helt rå :D
Tusenfryd Skrevet 18. april 2003 #4 Skrevet 18. april 2003 Og jeg er så gammel at jeg får flash-back til John English - den styggpene mest sexy vi visste om på 80-tallet - hva het den serien igejn - en australsk en... samme det - men det var da også bare en digresjon
Gjest Embla s i.i. Skrevet 18. april 2003 #5 Skrevet 18. april 2003 Og jeg er så gammel at jeg får flash-back til John English - den styggpene mest sexy vi visste om på 80-tallet - hva het den serien igejn - en australsk en... samme det - men det var da også bare en digresjon Jeg også! Jeg var sikker på at det var ham denne tråden skulle handle om Veninna mi var sååå forelsket i ham. Jeg syntes han var stygg. Også den sangen da... den om de båndene? he he. (og hva var det med øynene hans? ekstremt lite søvn eller no')
Tusenfryd Skrevet 18. april 2003 #6 Skrevet 18. april 2003 "Mot alle Vindar" het den... åååhh... sukk...
Malou Skrevet 18. april 2003 #7 Skrevet 18. april 2003 Kan huske at "Mot alle vindar" gikk på NRK en gang i tiden. Så ikke på det, var nok for ung - men ett eller annet minnet meg plutselig om svart/hvitt finsk fjernsynsteater... Masse banning, vodka og bastu og mindre lekre eldre nakne gamle mennesker... Dette innlegget skulle nok ligget i avsporingstråden på snikk-snakk... Beklager... Jennifer
Gjest Liten Skrevet 18. april 2003 #8 Skrevet 18. april 2003 Avsporing accepted, Jennifer! Jeg husker også styggpene John English og sangen om two ribbons eller hvor mange det nå var. Eneste likheten mellom gode gamle australske English og vår nye britiske venn English, er imidlertid at mens førstnevnte var hårdt prøvet , så er sistnevnte i høyeste grad den som prøver andre...
Gjest Diva Skrevet 18. april 2003 #9 Skrevet 18. april 2003 Har sett den og jeg lo så jeg grein og nesten datt av kinosetet... Den var kjempebra!
Gjest care Skrevet 18. april 2003 #10 Skrevet 18. april 2003 Sambo elsker R A, så vi må nok ta turen. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå