Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg trenger nye jeans, og er altså nødt til å dra ut på shopping. Jeg hater å kjøpe bukser,sko derimot ... men nå er det altså ikke det jeg skal ha. Så er det noen av dere som vet om en butikk her i Oslo hvor betjeningen er hyggelige og flinke til å finne en som passer? Hvilken prisklasse ligger forresten Lee og Replay i?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Lee koster stort sett under 1000 kroner, Replay starter ca på 1000 kroner.
Søtpotita Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Ikkje meininga å kuppe tråden...men veit nokon kvar det stort utvalg av Cheap Monday bukser? Kanskje du også vil ha slike bukser, Morgan le Fay?
Nausicaä Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Ikkje meininga å kuppe tråden...men veit nokon kvar det stort utvalg av Cheap Monday bukser? Kanskje du også vil ha slike bukser, Morgan le Fay? Tilsammans i Bergen?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Har du prøvd Cheap Monday? For å være ærlig, synes jeg de gir skikkelig stygg "kjerringræv", med de altfor store baklommene sine. Men smak og behag er forskjellig.
Søtpotita Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Kjerringræv??? Ikkje bra... veit du kvar ein kan få kjøpt dei i Oslo? Må berre prøva dei
Gjest StoreSky Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 jeans&clothes i bogstadveien har hyggelig betjening og stort utvalg av bukser! jeg har "problem" størrelse, ikke noe problem på den butikken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå