Gå til innhold

Tror du kjæresten din hadde latt seg tirre til en

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)

Vet ikke hvor godt dere kjenner kjærestene deres, men tror du han kunne latt seg tirre til å kaste seg inn i en slåsskamp på byen. F.eks hvis han var tilstrekkelig full nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neppe.

Han kunne ha havnet i håndgemeng dersom noen plaget meg og jeg ikke klarte å hamle opp med situasjonen, men dette er usannsynlig på grensen til hypotetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Nei ikke typen min jeg har i dag, men flere av exene mine kunne ha gjort det. Jeg mener det er positivt at de ikke rømmer unna enhver slosskamp..men det kommer jo veldig ann på hva det gjelder da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ganske sikker på det også utifra hvordan jeg kjenner han og hva han har fortalt fra tiden før meg. Jeg derimot kan tirres, men kanskje ikke til slåsskamp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det ville aldri ha skjedd. Jeg, derimot, er mye hissigere. :sjenert:

heh, omtrent det samme med oss!

Han en den av oss som holder ro, jeg er 'litt' for hissig av og til.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i dag.

Han har fortalt meg at han i sine yngre dager havnet oppi "det ene og det andre", men han tok sin lærdom (sier selv at egoet hans var litt for stort den gangen ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens norske menn er kjerringer, som ikke kan slåss engang...såkalte WIMPS

Norske menn er MENN, som ikke løper rundt og krangler med guttevalper. Jeg tror forresten mange "kjerringer" kan sloss bedre enn slike som deg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite trolig! Han kan bli ganske kverulerende i fylla (om han først blir full nok), men har aldri slåss - på tross av en tidvis utagerende fortid og endel halvville kamerater som er mer kranglete, så jeg er ikke redd for akkurat det. Tror han trekker seg unna om det er noe fysisk. I en gitt situasjon kan det vel likevel hende, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Hadde vel heller vært meg som kranglet/sloss...Og han som måtte holde igjen!

men om jeg var blitt svært urettferdig behandlet så kunne han kanskje ha blitt tirret til og sloss. (med mindre jeg sloss første - mest sannsynlig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det ville ikke vært første gangen.

Det er nok på grunn av at kjæresten min stammer fra et folk som er kjent for sitt temperamang det å kunne slå fra seg.

Heldigvis har han tatt avstand fra den "voldelige" måten å løse ting på nå, men jeg vet han ville ikke blunke en halv gang om noe skulle skje meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ikke!!!

Ikke drikker han seg snydens og ikke slåss han, gode guten. :kys_2:

Konflikter løses via kommunikasjon på hans planet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...