Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei jenter Vet ikke hvor godt dere kjenner kjærestene deres, men tror du han kunne latt seg tirre til å kaste seg inn i en slåsskamp på byen. F.eks hvis han var tilstrekkelig full nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. desember 2007 #2 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei, det ville aldri ha skjedd. Jeg, derimot, er mye hissigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 13. desember 2007 #3 Del Skrevet 13. desember 2007 Ville aldri skjedd! Hadde han vært en slik type hadde han ikke vært kjæresten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 13. desember 2007 #4 Del Skrevet 13. desember 2007 Neppe. Han kunne ha havnet i håndgemeng dersom noen plaget meg og jeg ikke klarte å hamle opp med situasjonen, men dette er usannsynlig på grensen til hypotetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. desember 2007 #5 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei ikke typen min jeg har i dag, men flere av exene mine kunne ha gjort det. Jeg mener det er positivt at de ikke rømmer unna enhver slosskamp..men det kommer jo veldig ann på hva det gjelder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 13. desember 2007 #6 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei, er ganske sikker på det også utifra hvordan jeg kjenner han og hva han har fortalt fra tiden før meg. Jeg derimot kan tirres, men kanskje ikke til slåsskamp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 13. desember 2007 #7 Del Skrevet 13. desember 2007 Aldri. Ikke min eks heller. Men flere kompiser av oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. desember 2007 #8 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei, det ville aldri ha skjedd. Jeg, derimot, er mye hissigere. heh, omtrent det samme med oss! Han en den av oss som holder ro, jeg er 'litt' for hissig av og til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #9 Del Skrevet 13. desember 2007 Ja, det tror jeg absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 #10 Del Skrevet 13. desember 2007 I en gitt situasjon; ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 13. desember 2007 #11 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei, aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 13. desember 2007 #12 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei, ikke i dag. Han har fortalt meg at han i sine yngre dager havnet oppi "det ene og det andre", men han tok sin lærdom (sier selv at egoet hans var litt for stort den gangen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #13 Del Skrevet 13. desember 2007 Dagens norske menn er kjerringer, som ikke kan slåss engang...såkalte WIMPS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. desember 2007 #14 Del Skrevet 13. desember 2007 Kan jeg ikke tro han ville. Det måtte i såfall ha vært for noe helt ekstremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #15 Del Skrevet 13. desember 2007 Dagens norske menn er kjerringer, som ikke kan slåss engang...såkalte WIMPS Norske menn er MENN, som ikke løper rundt og krangler med guttevalper. Jeg tror forresten mange "kjerringer" kan sloss bedre enn slike som deg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 13. desember 2007 #16 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei, det hadde han ikke gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #17 Del Skrevet 13. desember 2007 Lite trolig! Han kan bli ganske kverulerende i fylla (om han først blir full nok), men har aldri slåss - på tross av en tidvis utagerende fortid og endel halvville kamerater som er mer kranglete, så jeg er ikke redd for akkurat det. Tror han trekker seg unna om det er noe fysisk. I en gitt situasjon kan det vel likevel hende, ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 13. desember 2007 #18 Del Skrevet 13. desember 2007 Hadde vel heller vært meg som kranglet/sloss...Og han som måtte holde igjen! men om jeg var blitt svært urettferdig behandlet så kunne han kanskje ha blitt tirret til og sloss. (med mindre jeg sloss første - mest sannsynlig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #19 Del Skrevet 13. desember 2007 Ja, og det ville ikke vært første gangen. Det er nok på grunn av at kjæresten min stammer fra et folk som er kjent for sitt temperamang det å kunne slå fra seg. Heldigvis har han tatt avstand fra den "voldelige" måten å løse ting på nå, men jeg vet han ville ikke blunke en halv gang om noe skulle skje meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. desember 2007 #20 Del Skrevet 13. desember 2007 Overhode ikke!!! Ikke drikker han seg snydens og ikke slåss han, gode guten. :kys_2: Konflikter løses via kommunikasjon på hans planet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå