Billeba Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har en datter som er veldig varm av seg og har lett for å svette, og av og til lukter det også. Vi er nøye med vasking både morgen og kveld, og rene klær hver dag. Jeg merker jo at det blir raskere lukt i "billig-trøyer", og nå tenkte jeg å investere i noen skikkelige undertrøyer til henne. Men hvilket materiale er best egnet til å ha rett på kroppen og for å unngå lukt? Noen som har konkrete tips til merker eller forhandlere?
Gjest s.n Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Har ikke Billeba hørt om Lilleba? Fantastisk undertøy til barn (vet ikke hvor gammel datteren din er) av blandinger med soya og bambus. Jeg foretrekker bambus, for det er ekstremt mykt. Stoffene men soya er glatte.
Billeba Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Har ikke Billeba hørt om Lilleba? Jo, nå har Billeba hørt om Lilleba. Var innom en butikk i dag som forhandlet Lilleba produkter, men desverre kun til babyer. Klærne kjentes veldig glatte og myke ut. Men jeg endte opp med en trøye i kombinasjon av ull og silke. Gleder meg til å prøve den på datteren min. Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå