Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 En jeg var sammen med for mange år siden,han er gift nå,har barn også vil han ha meg,bare når det passer han selvsagt.....grrrrr.....så det gidder jeg ikke,men følelsen av å være godt likt er jo allright da. En annen jeg traff på en pøb for 2-3 mnd siden og nå igjen i des sendte meg plutselig sms,han sa han likte meg og håpte å treffe meg igjen. Koselig det da. Så traff jeg en via et nettsted,begynte å skrive med ham i slutten på sep.har møtt hverandre 3 ganger,han er 5 år yngre enn meg,barnløs,bor sinnsykt langt unna,har blitt glad i ham,men noe sier meg at det kanskje ikke er det store. Så igår kom ei nabodame på besøk,hun kjente en hun ville jeg skulle møte,så impulsiv som jeg er så sendte jeg han en sms: Hei,trulte her,naboen til kari,hun er her og viser film av deg på mobilen og leker kirsten giftekniv.Vil med dette bare informere om at du nå er gift og kona lurer på om hun kan få bli med på julebordet til helga. Da ble det fart i sakene gitt. Folk lo....... Han ringte på kvelden,koselig trivelig mann. Så føler jeg vel at jeg er litt utro på en måte....ja mot han som er 5 år yngre,vi har ikke definert det vi har i en bestemt kategori og har kun sett hverandre 3 ganger,men jeg klarer ikke å leke med flere samtidig og har heller aldri vært i denne situasjonen heller. Så hva skal jeg gjøre og hvordan skal jeg si det ?? Dette var et steg jeg ikke var beredt på,han ringte jo opp sent på kvelden,sendte sms,ba om bilde og vi snakka kjempelenge.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Nå må du sile ut hvem du virkelig kunne tenkt deg kontakt med, var i samme situasjon selv, og det ble mye mas om å treffes osv, og da kan du få mange sure menn på nakken, bestem deg nå for hvem du vil satse på, f.eks etter et par dater med hver av dem, men ikke noe mere enn det! lykke til!
LilleCanCan Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 kutt han ut, og hold kjeft om det. det er ikke alt man må si.
Gjest scruella Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg vil bare gi deg et råd, og det er at jo flere baller du sjonglerer med i luften, jo vanskeligere er det å holde det gående, og sannsynligheten for at alle detter i bakken er stor. Du må rett og slett bare skjære gjennom og velge. Både for din egen del, og guttenes del.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Nå har du vært på tre dater med ham og føler ikke at det er det helt store. Da må du være såpass redelig og ha såpass repsekt for han at du sier at du ikek vil mer.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 TSJeg har sila ut de 2 øverste i innlegget..........nå sitter jeg igjen med 2. Han ene som bor langt unna er jeg blitt glad i,jeg smelter bare jeg hører stemmen hans. Makan til moden kar for å være 31 år. Men utseendemessig er han ingen brad pitt,men jeg er ikke akkuratt noen glansbilde jeg heller. Så den biten der bryr jeg meg ikke så mye om,men litt så.... Det største problemet er at han bor så langt vekke og jeg ser han nesten ikke. Men vi snakkes hver dag. jeg har vært alene inni meg i 8 år og bodd alene i 6 år. Denne mannen vekte meg,jeg trenger visst noen alikevel. Men jeg tror jeg trenger mer enn han kan gi perr dags dato,ikke av sex men av oppmerksomhet osv. Så fikk jeg besøk her om kvelden av han jeg plutselig sendte sms til. Plutselig kom han uten forvarsel. trivelig kar med glimt i øyet,han var så koselig og han la ikke skjul på at han ville så gjerne bli kjent med meg. Men jeg sa ifra at jeg hadde kontakt med en og da rygga han på en pen og respektfull måte. Han sa han respekterte meg fordi jeg sa ifra,og jeg sa ifra før jeg møtte han,så det var hans valg å plutselig stå på døra her. Men så lurer jeg på om jeg skal si ifra til han som bor langt vekke at vi setter strek og er heller bare venner......for jeg kunne virkelig tenke meg å date og leve livet ,jeg trenger mer. Vil så gjerne føle meg som ei dame igjen,få oppmerksomhet og alt som følger med osv. Men så kommer jeg til å grine å få kjærlighetssorg å hele pakka,han har jo tross alt nådd noe inni meg,noe jeg trodde jeg var ferdig med for alltid.... Jeg var jo ikke på leit i hele tatt,vært mannehater og vært hobbypsykologet til venninner og vips her har jeg 4 inntresserte og må såre folk og meg selv kanskje.....ja jeg må kanskje begynne å være litt realist og ta fornuftige avgjørelser og ikke følge bare følelsene. jeg veit fader ikke hva jeg skal gjøre jeg,jeg liker ikke å se selv hva jeg skriver her heller. Noen som har noen gode råd,åssen jeg kan tenke,psyke meg opp,hvordan jeg kan løse dette ??
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Du er jo singel, er du ikke det da? Bare å kjøre på da vel, renger ikke å tenke på å velge før det blir mer seriøst mellom noen av dere.. Det er jo de singles privilegium vil jeg si, ingen har noe med hvem du treffer eller ikke treffer. Har du tid og lyst er det jo bare å bli kjent dem alle. Mange baller i luften er fint det vel, ikkenoe galt i det. Selv synes jeg det er viktig å gå ut bredt og det vrker ikke akkurat som om det er noe seriøst mellom deg og noen av disse mennene, da kan du like gjerne gå ut bredt og holde alle muligheter åpne.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Mange baller i luften er fint det vel, ikkenoe galt i det. Selv synes jeg det er viktig å gå ut bredt og det vrker ikke akkurat som om det er noe seriøst mellom deg og noen av disse mennene, da kan du like gjerne gå ut bredt og holde alle muligheter åpne. Enig med gjest, ha alle muligheter åpen og lær deg å sjonglere med mange prosjekter på en gang. På den måten viser du seg som fleksibel og proaktiv, noe som alle vil ha.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 ts i går kveld snakket jeg i 2 timer med han som bor langt vekke,vi ble enige om å sette strek,jeg angrer ikke på noe,men jeg ble glad i ham,så jeg har nå en kjærlighetssorg. Vi skal være venner og holde kontakten da........han er den eneste mannen som har behandlet meg pent og med respekt og når jeg turde å engasjere meg etter mange år så er det jeg som tar opp dette. jeg har blitt vekt. Jeg trenger noen alikevel Jeg vil ha noen i livet mitt og jeg trenger mer enn han kan gi. Og jeg har så mye å gi jeg også,men får ikke muligheten til det med ham. Så idag sendte jeg han ikke sms om morgenen som jeg pleier. gråt i flere timer i går kveld. Har nesten ikke sovet inatt. Han skrev sms til meg idag og jeg svarte,men sa jeg sannsynligvis ikke kom til å ringe idag,for å høre stemmen hans blir for hardt,må gi det tid. ser jo nesten ikke bokstavene på tlf engang når jeg skal skrive sms,for tårene er i veien. Men det går jo ikke..... Så han som jeg sendte sms til for en uke siden sa han trakk seg tilbake og ønska meg lykke til,trakk seg ikke tilbake alikevel,han tok kontakt igår kveld på sms. Koselig mann med glimt i øyet.......jeg må jo tvinge meg selv til å prøve å bli kjent med andre. Det er jo ikke snakk om sex og ekteskap akuratt... Skal jeg gjøre som jeg mest har lyst til så er det å låse døra,legge seg på senga og gråte over at livet er for jævlig........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå