Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen supre eksempler på produkter som kan ha en bortfjernings effekt på arr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som har noen supre eksempler på produkter som kan ha en bortfjernings effekt på arr?

De har nettopp lansert en ny krem som kjøpes reseptfritt på apoteket nå! Husker desverre ikke hva den heter.. men det er sikkert ikke vanskelig å finne ut om du hører med apotekdamene? :jepp:

Gjest lucky!74
Skrevet

Les på siden skinlaboratory.com og makeupartistschoice.com

Jeg skal prøve glycol peeling da dette er det samme som hudpleiere bruker ved pensling med MD formulations. Hudpleieren min sa at denne peelingen kunne hjelpe på arr.

Les om andre som har prøvd dette på pret-ty.se

Dette er veldig sterke middler så vær forsiktig å les mye om det først!

Ellers har jeg hørt at laser kan hjelpe.

Lykke til!

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet
De har nettopp lansert en ny krem som kjøpes reseptfritt på apoteket nå! Husker desverre ikke hva den heter.. men det er sikkert ikke vanskelig å finne ut om du hører med apotekdamene? :jepp:

Vet at det har kommet en krem/gel som heter "Kelocote" - kanskje det er den?

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg hadde mye arr etter kviser på ryggen.

begynte med md peeling og fukt der. Det virket. Lite synlige nå. :)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Sina_*
Skrevet

Jeg skulle gjerne ha fjerna noen selv. Har testa no sånn scar gell som jeg fikk på appoteket, men det hjalp lite... Problemet er ikke at de er røde, men at de er smp "kratere" Forslag?

Skrevet

Laser funket bra på søskenbarnet mitt, som fikk masse arr i ansiktet etter å ha fått vannkopper som voksen (best å få barnesykdommer når man er barn, tydeligvis!) Hun prøvde ulike produkter, men de fungerte ikke like bra som laserbehandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...