Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Er det rimelig å kreve at veggene på badet (fliser) skal vaskes hver uke? Vi vasker alt annet grundig, men jeg synes dette er heeeelt unødvendig, men dama later til å mene at det er hårreisende å ikke gjøre det. Blir krangling av dette temaet.
Ravnejente Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Er det rimelig å kreve at veggene på badet (fliser) skal vaskes hver uke? Vi vasker alt annet grundig, men jeg synes dette er heeeelt unødvendig, men dama later til å mene at det er hårreisende å ikke gjøre det. Blir krangling av dette temaet. Kommer jo an på om veggene blir våte av dusjvannet, eller ikke. Om de blir det, så bør de vaskes hver uke, blir fort belegg på sånne fliser.
*Pepperkake* Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Kun i dusjen mener jeg. Endret 12. desember 2007 av *Pepperkake*
brumma* Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg hadde aldri giddet å vaske flisene en gang i uka. Jeg vasker dem med ujevne mellomrom, når jeg synes det trengs. Men så er jeg neppe årets husmor da... Dere får diskutere dere fram til en løsning dere begge kan leve med.
FantasDick Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Hvis det er hun som vil ha de vasket hver uke, så kan hun gjøre det selv. Her i huset deler vi på det meste, men jeg har mer støv på hjernen enn han - derfor gjør jeg "unormale" ting selv. Eks. han mener det er nok å støvsuge 1-2 ganger i uka, mens jeg mener det det må skje hver dag. Han støvsuger da 1-2 ganger i uka, og jeg de resterende dagene slik at det blir støvsugd hver dag.
Lana_86 Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg tar alt når jeg ser at det trengs jeg.. Men noen husmor har jeg aldri vært.
Gjest StockDama Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Eh...blir da litt i det meste laget må jeg si. Her vaskes det etter behov, og det er heldigvis ikke en gang i uka.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Jeg synes det høres voldsomt ut med en gang i uken. Jeg vasker ved behov, og det blir max to ganger i måneden.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Ja, si det... her vaskes deler av badeveggene hver uke. I tillegg til at dusjen må vaskes hver uke, må vi er hos oss vaske veggene rundt toalettet vaskes minst en gang i uken fordi mannen insisterer på å stå og tisse. Når han gjør det, skvetter det vann og urin opp på veggen (høyt opp på veggen), og det må vaskes bort! I all rettferdighetens navn burde det være han som spruter som skulle vaske, men han ser ikke nødvendigheten med det... Jeg skjønner det slik at trådstarter en mann...? Hvis din samboer opplever det samme som meg, du kan jo spørre henne om urinsprut er årsaken, ja da skjønner jeg godt at hun insisterer på at veggene skal vaskes en gang i uken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå