pusla Skrevet 12. desember 2007 #1 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg har funnet en oppskrift på rullekake med smørkrem i som jeg tenkte å servere på kvelden på julaften. Noen som har noen formening om hvor lenge denne kan stå? Har ikke så lyst til å bake denne på julaften...dagen før bør vel gå greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 12. desember 2007 #2 Del Skrevet 12. desember 2007 Du kan jo fryse den, og ta den frem i god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 13. desember 2007 Går det greit å fryse den med fyllet i altså? Det hadde jo vært kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. desember 2007 #4 Del Skrevet 13. desember 2007 Min mor brukte å gjøre det. Noen ganger skar hun den også opp, og la den i en boks, med mellomleggspapir/matpapir mellom, og tok frem etter behov. Tror jammen min svigerinne bruker å gjøre det også (men jeg har aldri laget sånne rullekaker med smørkrem el. sjokoladekrem ) Om du ikke fryser den, er jeg ganske sikker på du kan oppbevare den kjølig i flere dager (i tett boks/plastpose). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 13. desember 2007 Takk Nå har jeg funnet en noe annet jeg heller vil lage på julaften, men uansett kjekt å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå