Gå til innhold

"So cute, your heart will turn to glitter"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg husker ikke om jeg har lagt ut denne lenken før, men den kan ikke spres for mye. :jepp:

Denne lille videosnutten er så søt at jeg faktisk får fysisk vondt i magen av å se på den. :rødme:

Advarsel: Store mengder Søthet kan påtreffes i denne lenken

Hihi, jeg kjenner følelsen av små skarpe klør i fingeren. :rødme:

Her er også noen søte små.

Endret av Cata
Skrevet

Denne snutten gikk rett inn på bloggen. ^_^

Jeg har så lyst på kjæledyr :hund:

Skrevet (endret)
Det er jo bare en katt??

Og katter er SØTE! :-D Og det finnes ikke noe søtere enn små dyrebabyer!

Endret av Tillepike
  • 3 uker senere...
Skrevet

Så utroolig nydelig liten kattepus på den videoen!! Jeg henter min nye kattebaby om noen uker :rødme:

Skrevet

Kattunger er noe av det søteste som finnes. :rødme:

Skrevet
Kattunger er noe av det søteste som finnes. :rødme:

Men jeg holder en knapp på hundevalper likevel. :rødme:

Apropos små pusekatter så husker jeg en utenlandstur da jeg var liten, 4-5 år. Jeg datt på astfalten og skrubbet opp hele kneet og leggen skikkelig ille, og var livredd og utrøstelig. Det var strengt forbudt å røre katter og hunder i "syden" fordi foreldrene mine var redd for smitte. Men mamman min gjorde tydeligvis et unntak akkurat da, og fisket frem verdens nydeligste kattunge på 5-6 uker bak noen søppelbøtter like ved fortauet jeg satt på. Kommer aldri til å glemme den lille dunballen, og skrubbsåret og smerten var plutselig fullstendig glemt. :ler:

Skrevet

Hehe, herlig - kattunger fungerer bra som medisin. :-D

Jeg elsker valpelukt - har alltid synes det lukter leverpostei - men jeg synes faktisk at kattunger er søtere enn noe annet.

Skrevet
Hehe, herlig - kattunger fungerer bra som medisin. :-D

Jeg elsker valpelukt - har alltid synes det lukter leverpostei - men jeg synes faktisk at kattunger er søtere enn noe annet.

Syns puser lukter fantastisk deilig også jeg, når de er voksne og :) Elsker å grave nesa langt nedi pelsen på de, hehe

Skrevet
Syns puser lukter fantastisk deilig også jeg, når de er voksne og :) Elsker å grave nesa langt nedi pelsen på de, hehe

Ja, det gjør de faktisk. De lukter litt rovdyr. Jeg har hatt kanin i mange år også, så jeg har noe å sammenlikne med. Kaniner lukter kjempegodt, men det er noe spesielt med kattelukta. :jepp:

Skrevet

Valper er fine, men småpuser på 5-6 uker tar glatt ledelsen.

Skrevet
Åååååhhhh! *smelte*

Den videoen er like søt hver gang jeg ser den. :rødme:

Skrevet

åh! den var jo bare altfor nydlig da<3 Dyreunger så søte=)

Skrevet (endret)

Seeee :rødme: Får nesten klump i halsen av den her!

Endret av Tillepike

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...