Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Haster litt her, og får ikke tak i boken i Norge raskt nok. Hvor er det best sjans på at den når frem før jul?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 amazon.co.uk, uten tvil. Riktignok er det ikke sikkert den kommer fram før jul, men fra USA (.com) bruker de gjerne minst en måned fra boka sendes (altså ikke registering av kjøp, men sending) til den er hos meg...
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Så lenge det er et håp så tar jeg sjansen. I verste fall så er jeg ekstremt tidlig ute med bursdagsgave
Arkana Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Helt enig, amazon.co.uk er klart raskest.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 *bestilling plassert* Takker og bukker for hjelpen (noen som husker om de pleier inkudere portoen på tolldeklareringslappen? Så nettopp at de hele (en bok og en DVD) kom på rett over 200 og håper det ikke blir rot pga det)
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Jeg tror de inkluderer portoen. Men boka er avgiftsfri, så du havner under 200 kr totalt
Anglofil Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 De skjuler ikke lappen nei, har selv måtte betale toll. De inkluderer heller ikke portoen, men man betaler ikke avgift på bøker. Amazon.co.uk er helt klart raskest om jeg måtte velge, men synes de ofte er såpass dyre at jeg har sluttet å bruke dem hvis jeg kan.(..) Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 *klø* Mente ikke at de skulle trikse med tolllappen, men siden det er både en DVD og en bok så kan det vel bli rot om portoen blir inkludert? Så om Gjest her har rett får jeg kanskje et lite problem med tanke på fortollingspapirer og tid (tar alltid litt tid å få ordnet slikt, og neppe kjappere nå i juletida), men om yvonne har rett og portoen ikke blir inkludert så glir den pent gjennom uten noen viderverdigheter Får satse på det ordner seg, den ble nå sendt i går så det kan gå greit dette om jeg er heldig
Grooo Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 Portoen er utenfor ja, og bøker er frie. Så det burde gå veldig greit om de har merket pakken som de skal. Og det burde de jo, de sender jo ut masse slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå