Gå til innhold

Personlig gave til vennine

Gjest Gjest_Nicky_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nicky_*

Jeg har fått en utrolig god vennine siste året som har stilt opp for meg på mørke dager hvor alle andre har trekt seg unna. Derfor vil jeg gjerne gi henne en julegave som er litt personlig for å på en måte si at jeg setter pris på det hun har gjordt. Har dere noen gode tips til gave?

Smykker, hudpleieting, alkohol og bøker har jeg utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Nicky_*
Syns du skal prøve å tenke på hva hun liker og interesserer seg for, og finne på noe utifra det. :)

Tja, hun har ingen spesielle interesser som jeg vet om. Egentlig er dette det samme som om noen skulle gitt meg en gave ut fra mine interesser, for jeg har ikke noe jeg virkelig sterke interesser og lever et ganske så a4 liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vil du legge i gaven har jo mye å si...

* teaterbillett, standup, konsert, kino, revy, forestilling el

* bok

* mp3 spiller

* lydbok

* cd

* dvd

* morgenkåpe

* skritteller

* termos

* alpinbriller

* skinnhansker

* solbriller

* weekendtur sammen

* spa

* massage

* fotpleie

* ansiktspleie

* lysestake og duftelys

* koselig tekopp, teklype og en pose te

* vase og en blomsterbukett

* konfekteske

* flybillett til et reisemål du vet hun ønsker å dra (eksempel til besteforeldrene i Trondheim el)

* minnepenn til pc

* gavekort på et kjøpesenter

* en fin genser i en butikk du vet hun liker (og som hun kan bytte)

* toalettveske med shampo, balsam, dusjsåpe, intimsåpe, deodorant, bodylotion, dagkrem, nattkrem - osv

* ullpledd

* tykt badehåndkle med navnet inngravert

* sekk til turbruk

* gavekort på dine barnevakttjenester eller andre tjenester som male etc

* 12(?) utgaver av et ukeblad (og husk å si opp videre abonnement...)

* kontantkort til mobilen (dersom hun har kontantabbonnement)

* sokker

* diktbok med fine ord om vennskap

Men som sagt over: alt beror på hvor mye du vil bruke... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken prisklasse?

Det er jo litt vanskelig å skulle hjelpe til med å finne en personlig gave, fordi poenget med den er jo at den skal være noe helt spesiellt akkurat fra deg (som du tenker ut helt selv), men det er klart inspirasjon er jo tillat likevel.

Jeg likte den over som sa gavekort på 12 blader, slik man får av mange kvinneblader. Jeg hadde satt pris på slike fordi jeg koser meg mye med disse men gidder skjelden å kjøpe. Da kan hun glede seg en gang i måneden til å få noe du har gidd henne, og ikke bare til julaften.

Ellers er det jo å lage kosekurver, med masse koselig som du si at hun skal bruke på seg selv fordi hun har vært en så god venninde og fortjener å skjemmes litt vekk. Eksempel følger som kan benyttet fritt etter økonomi.

Eks; film hun liker, snopen hun liker, en utgave av et blad hun liker, en cd, kopp og en god te, kosepyamas, rensekremmer, masasje ting, manikyrsett, badeolje, duftlys og ellers allt annet som hun kan bruke til å ha en skikkelig kosekveld alene.

Et annet eksempel er å lage en slik kurv som dere kan dele sammen;

Eks; en film dere planlegger å se sammen, ost og vin dere liker, og ellers alt etter fantasien som dere kunne nytt sammen ved en skikkelig jentekveld.

Husk å legge i et fint kort som takker for at hun har vært så od vennine for deg den siste tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Dersom du har bilder av noe dere har gjort i lag kan du lage et lite album, det er personlig og utrolig kjekt å få. Og om du skriver komentarer i det så vet hun vertfall hvor mye du setter pris på henne. I tillegg kan du gi henne et gavekort fra deg selv hvor du lover å gi henne en skikkelig massasje eller noe slikt. Er og alltid deilig få:) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...