Gå til innhold

Ipod: Nano eller Touch?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om denne ble lagt på riktig sted, men...

Jeg lurer på å kjøpe enten nano eller Touch til min kjære til jul, men er jo absloutt ikke sikker på hvem av dem!

Noen som har en av dem? Eller kan anbefale den ene over den andre?

Hva ville deres menn hatt (eller dere som er menn hatt?)?

Setter pris på all hjelp :nisse:

Og ja; jeg vet at det skiller endel i pris, men totalsummen for gaven blir den samme, så det har ikke noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan se for meg at Touch vil bli seendes veldig fingermerkete ut?

Skrevet

Jeg har prøvd begge to, men eier kun en iPod Nano selv.

Jeg ville definitivt valgt den over touch, men det tror jeg er en smakssak.

Skrevet

Det kommer vel helt an på bruksområdet.

Jeg bruker ipod nano til trening, når jeg går tur, sitter på bussen o.l. Liten og kjekk å ha med rundt. God lyd, og god plass til nok musikk. Touch bruker jeg kun når jeg har med veske når jeg skal høre på musikk, siden den er ganske mye større. Bruker den aldri på trening e.l. Men den er mye morsommere, kan gå på nettet med den, sjekke mail o.l. der det er trådløst nett. Kan laste ned musikk rett fra nettet, dvs kjøpe via touchen. Det finnes også noen spill og andre morsomme ting til.

Jeg tror derfor ikke jeg hadde kjøpt noen av de uten å høre med kjæresten din først, siden de er så veldig forskjellige. Om han skal kun høre musikk er nano lurest, er han litt nerd og vil kunne leke mer med den, er touch lurest.

Skrevet

Takk for svar! :)

Det er det som er så vanskelig, jeg har nemlig spurt og gravd, og han synes begge ser morsomme ut. Men jeg tror vel egentlig ikke han kommer til å bruke Touchen noe særlig... Han synes den blir for liten til å se på filmer, og det er vel for musikken han vil ha IPod. Så jeg tror det blir Nano. Selv om Touch er kulere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...