Gå til innhold

priser

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

heisann!

sitter å vurderer om jeg skal bestille syden ferie for meg og min... men så leste jeg litt i avisnee og så at man kan jo ta tur til diverse steder som da flyet går om noen dager.dette så billig ut. hva om jeg satser p¨dette nærmere sommern. er det like billig da eller går prisene opp også her grunnet sommerferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Det vet man aldri, kommer ann på etterspørselen, hvor mye som alt er solgt, været i Norge osv. Pleier ofte å bli et dropp i pris etter sommerferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt så er prisene høyere i de periodene hvor det er størst etterspørsel etter turer og flyseter.

Derimot så kan man også på sommeren gjøre et kupp dersom man er villig til å reise på kort varsel etter hvert som restplasser legges ut til en billig penge. Ofte er også bosted uspesifisert da.

Men det er selvfølgelig helt opp til deg om du er villig til å ta sjansen på å vente eller ikke.

Selv så tipper jeg at det er greit å vente litt, da folk ser ut til å være mer tilbakeholdne enn vanlig når det gjelder å fly nå for tiden (Irak-krigen, terrorfrykt osv). Dermed er det mye som tyder på at det kan bli kjøpers marked fremover

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...