Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #1 Del Skrevet 5. april 2002 Hei på dere! Jeg gifter meg snart og skal slutte på p-pillen (å bli med i "prøvegjengen" ). Saken er den at den dagen jeg gifter meg skal jeg starte opp med neste p-pillebrett. Planen var å gjennomføre dette brettet og så slutte etter at vi kommer hjem fra bryllupsreisen, men nå lurer jeg på om jeg bare skal la være å fortsette på bryllupsdagen.. Det er bare det at jeg helst vil slippe å få blødninger i hytt og pine på bryllupsreisen. Har gått på pillen i snart 8 år og vet ikke hva som skjer når jeg slutter på dem.. Hvordan var det når dere sluttet? Kanskje litt teit spørsmål, men håper noen gidder å svare. -Anonym for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiraa Skrevet 5. april 2002 #2 Del Skrevet 5. april 2002 Hei! Jeg sluttet med p-pillen i oktober,men for meg tok det bare 5 uker før tante rød dukket opp som vanlig. Tror det er veldig ulikt fra person til person. Du skriver ikke noe om du hadde regelmessig mens før du begynte med p-piller. Jeg har kanskje vært heldig som har fått den presis hver måned. Det tok meg altså bare 4 måneder å bli gravid,men kvinnene i min familie har veldig lett for å bli gravig. Har faktisk ikke prøvd noe særlig. Kanskje du bare skal begynne på et nytt brett? Det er vel ikke så kjekt å få tante rød på bryllupsreisen? Vet ikke om det var noe hjelp dette her men... Ønsker deg lykke til med bryllupet iallefall. Hilsen Kiraa(5+3) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #3 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg sluttet på pillen i januar og jeg fikk mensen som ventet mnd etterpå - tre dager etter forventet mens Så nå ser vi bare hva som skjer. Vi går ikke inn for å bli gravide, men som jeg har skrevet før så er det velkomment om vi blir det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #4 Del Skrevet 9. april 2002 Sist jeg sluttet med pillen tok det fire mnd før mensen var tilbake. Hadde da brukt pillen i mange år. Nå har jeg sluttet igjen, og har ventet på mensen i to mnd allerede. Så det kan ta tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. april 2002 #5 Del Skrevet 10. april 2002 Dette er veldig individuelt men som regel får du en abstinens blødning på den tiden du skulle hatt mensen.Min kom dagen etter forventet mens (jeg jakter ikke på to blå,bare så det er sagt ) Jeg ville ventet til etter bryllupsreisen med å slutte,så slipper du noen "uuppsss besøk" tilfelle når du helst ikke vil ha den eller forventet den i det hele tatt. Babyen kommer når den kommer uansett Lykke til med den store dagen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå