Gjest Gjest_ellen_* Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 finnes det en nettside hvor jeg kan spørre en hudpleier om noen tips angående decleor produkter? trenger ikke svar på mye.
Gjest Gjest_ellen_* Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 minhud.no Det er bare dermalogica produkter der. brukte det før, funket ikke for meg.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 MIN DATTER ER HUDPLEIER,SKAL JEG SPØRRE HENNE?
Gjest Gjest_ellen_* Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 MIN DATTER ER HUDPLEIER,SKAL JEG SPØRRE HENNE? Har hun peiling på decleor? Hvis hun har det hadde det vært fint.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Har jo hatt om decleor på skolen ,og jobber på hudpleiesalong nå. Hva lurer du på?
Scheherazade Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Du kan jo spørre på http://hudpleie.no/
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Har jo hatt om decleor på skolen ,og jobber på hudpleiesalong nå. Hva lurer du på? Jeg har litt vanskelig hud. blandingshud som er både fet og litt tørr.varierer mellom å glinse og å flass. Nå er den ikke så glinsende men litt tørr og flassete. jeg har brukt litt decleor men lurer på hva jeg skal bruke som dagkrem,rens og nattkrem. nå bruker cleanising gel(gel demiilquante eller noe sånn) matyfying lotion, mattende dagkrem essensiel balm og ylang ylang. Føler at mattende dagkrem ikke gir nok fukt, så jeg trenger nok en annen dagkrem som passer mer for blandingshud. rensen vet jeg ikke om jeg skal bytte ,heller ikke nattkremen. skal jeg bruke ylang ylang dråper under nattkremen? skal jeg skylle huden etter å ha brukt mattende lotion? beklager om det ble litt mye.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Du kan jo spørre på http://hudpleie.no/ Har prøvd der før. Har ikke fått svar.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Har jo hatt om decleor på skolen ,og jobber på hudpleiesalong nå. Hva lurer du på? Hun anbefalte Hydra Floral serien,rens,dagkrem,nattkrem og øyekrem,maske,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå