Imax Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Se her. Kjenner at haka detter ned på 17. knappehull, fy f***
Gjest imli Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Ja, kjempesannsynlig at jenta gikk frivillig med på det... Uansett er det jo en forbrytelse med både voldtekt og sex med mindreårige, uansett hvor "frivillig" det er... Helt sykt...
Gjest Emera Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Nå kan jeg bare gjette, men dette var muligens ikke første gang denne jenta ble misbrukt. Når barn blir utsatt for gjentatte seksuelle overgrep, da kan det nok se ut som om det er frivillig. Dissosiasjon, late som på grunn av redsel, tillært respons osv. Det er for jævlig.
Kandis Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Hvis hun gikk med på det så er voldtekt enten den eneste sannheten hun kjenner til, eller så var hun redd for å bli drept.
Gjest s.n Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Jeg kjøper ikke de voksnes versjon her. Never.
Gjest Gjest Julie Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Det avgjørende er ikke hvorvidt en jente på 10 år har gjort det frivillig eller ikke. Sakens kjerne burde ha vært om de voksne mennene burde ha forstått bedre.
Småsmurf Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Er liksom en grunn til at man har seksuell lavalder eller?! Syyyyke mennesker!
Trampe Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Det avgjørende er ikke hvorvidt en jente på 10 år har gjort det frivillig eller ikke. Sakens kjerne burde ha vært om de voksne mennene burde ha forstått bedre. Så sant så sant. Og selvsagt burde de det. Uansett hva jenta sa er det mot loven å ha sex med unger, og da skal gjerningsmenn straffes. Elevene mine er 11, jeg kjenner jeg blir kvalm av å lese sånne artikler...
gaja Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Det er fullstendig irrelevant hva jentungen selv sier. Så små barn skal beskyttes mot seg selv og andre. Nå ble vel saken litt vanskeligere av at mange av voldtekts"mennene" selv var barn. Men de som var gamle nok burde ihvertfall blitt straffet hardere.
flickan Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Tragisk Men den historien er ganske misvisende da alle medier har omtalt overgriperne som "menn". Så vidt jeg har lest var 6 av de 9 under den kriminelle lavalder som jeg har googlet meg frem til at er 10 år i australia..(14 år i enkelte saker, usikker på om denne vil falle innunder) Uansett max 13 år og ikke menn.. Det ser i hovedsak ut til at det er barn det dreier seg om, og det er vel like tragisk for alle parter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå