leslie Skrevet 17. april 2003 #1 Skrevet 17. april 2003 hei! det står så ofte på mange innlegg "gjør et søk så finner du det nok ut" også gjør jeg dette sølet oppe til høyre i vinduet under "søk i kvinneguiden" men jeg får alltid samme svar... at de ikke finner noe på det! hvordan er det man egentlig søker for å finne svar her inne?
Tusenfryd Skrevet 17. april 2003 #2 Skrevet 17. april 2003 Du skriver stikkordet du er på jakt etter - og som er mest dekkende for det du leter etter. Så velger du hvilket forum du vil lete i. Fx søk på Bulgaria på Reiseliv - og du får 15 treff. Eller barbering på kropp og helse eller Seksualitet - da får du masse treff.
Gjest Hege Skrevet 17. april 2003 #3 Skrevet 17. april 2003 Hei! Prøv "søk" mellom "Hjelp/regler/FAQ" og "Medlemsliste" like under der det står "Kvinneguiden diskusjonsforum"
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. april 2003 #4 Skrevet 17. april 2003 Jeg også har problemer med å søke her inne. Skal prøve de Hege og Tusenfryd har skrevet.
leslie Skrevet 18. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2003 takk de funket helt fint. nå vet jeg også hvordan dette "mysteriet" utføres..takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå