Gjest Airi Skrevet 8. november 2010 #61 Skrevet 8. november 2010 Have my e-babies! Hvordan skal en mann klare å bære fram ungene dine? Det er nok ikke nok å ha stor tissefant...
Gjest UYN Skrevet 8. november 2010 #62 Skrevet 8. november 2010 Hvordan skal en mann klare å bære fram ungene dine? Det er nok ikke nok å ha stor tissefant... Tror ikke du forstod det jeg skrev?
Gjest Airi Skrevet 8. november 2010 #63 Skrevet 8. november 2010 (endret) Tror ikke du forstod det jeg skrev? Jeg tror ikke du forsto det jeg skrev? Endret 8. november 2010 av Airi
FantasDick Skrevet 8. november 2010 #64 Skrevet 8. november 2010 Jeg har hatt partnere med variabel størrelse og har vært kjempefornøyd med dem alle sammen, så størrelsen er ikke så viktig for meg. Sex er deilig uansett, og funker ikke selve penetreringen så godt for begge parter finnes det masse annet man kan finne på! Men jeg har hatt en partner med rimelig stor penis. Den var 17 cm lang og 16 cm i omkrets. Det er det største jeg har vært borti! Så jeg vil vel si at fra 14/15 cm i omkrets og 15 cm i lengde er stort. 1
Gjest UYN Skrevet 8. november 2010 #65 Skrevet 8. november 2010 Jeg tror ikke du forsto det jeg skrev? Tydeligvis ikke, men jeg trodde det var responsen din til det siste jeg skrev på side 3. Jaja. 16cm i omkrets er mye.
mantoo Skrevet 9. november 2016 #66 Skrevet 9. november 2016 (endret) Penis Extender - https://joom.com Har nå brukt Penis Extender i ca 4 mnd. Og til alle dere tvilere der ute : Den virker ! Ville gjerne prøve dette produktet og var kansje en av dem som ikke var skeptisk til denne metoden. Vet at "Strekking" av kroppsdeler og lemmer har blitt utført med resultat i årevis. Har økt lengden ca 3 cm på denne tiden. Fra 15-18 cm. Noen hevder at man kan kun øke lengden med 1-2 cm, men dette er ikke riktig. Bruker den 2-3 ganger i uken ca 2-4 timer hver gang. Og har tenkt å fortsette med dette fremover. Endret 11. september 2022 av mantoo
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #67 Skrevet 9. november 2016 3 timer siden, mantoo skrev: Min mann har 13 cm lang og 14 cm i omkrets, avhengig av hvor man måler rundt. Han har helt perfekt størrelse for meg. Exen min var 16 cm, og det var for langt for meg, gjorde vondt hvis ikke han tok det veldig med ro, uansett hvor kåt jeg var. Jeg tror normalen er ca 14 cm lang? Omkrets vet jeg ikke. Mannen min sin er 11 i omkrets, kjentes ok ut før fødsler. Skulle gjerne sett den var sånn 13-14 i omkrets. Anonymkode: f425d...61a
Gangerolv Skrevet 11. november 2016 #68 Skrevet 11. november 2016 Hei Min er ca. 11 cm lang men 12 cm i omkrets. Synes den er veldig liten når jeg dusjer i treningssenter. Jenter jeg har vært sammen med er stort sett større nedentil og jeg "drukner" litt og blir slapp. Har ofte tenkt at jeg heller burde være kvinne selv... Jeg føler meg ikke som mann når jeg har sex med en kvinne... Noen råd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå