Gjest s.n Skrevet 13. desember 2007 #41 Skrevet 13. desember 2007 Min rakemotsetning er en supershopper med mote som kjekkeste hobby. Hun tripper rundt på høye hæler, har fake negler og langt lyst hår. Hun elsker fester og turer på byen, har masse 'venninner' som egentlig ikke er så nære.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #42 Skrevet 13. desember 2007 Hun ville mislikt dyr og barn, elsket å feste, hatt massevis av one night stands, värt overfladisk og ganske utadvent, brukt mye sminke og alt det nyeste på klesfronten. Så ville hun värt singel og barnlös, og trivdes veldig godt med det. Yes, that's me
Billebill Skrevet 13. desember 2007 #43 Skrevet 13. desember 2007 Min rakemotsetning er en supershopper med mote som kjekkeste hobby. Hun tripper rundt på høye hæler, har fake negler og langt lyst hår. Hun elsker fester og turer på byen, har masse 'venninner' som egentlig ikke er så nære. Der har du meg! bortsett fra at jeg har nære venninner da.. Morsom tråd det her! Store forskjeller på folk, gitt, hehe Min motsetning må i tillegg være: -stor og tjukk -lavt utdannet -uforstående til teknologi -sur og nebbete -frekk -lite ambisiøs -like alternative ting som healing etc -Lese Margit Sandemo og kiosklitteratur -katteelsker -ufiks
Gulphild Skrevet 14. desember 2007 #44 Skrevet 14. desember 2007 Morsom tråd. - lav - tenker positivt om alle - ønsker alle det beste - deler villig med alle - brunette - stemmer SV - elsker muslimer - digger Be Delicious - små tits - bælfeit - tenner på lave skallede menn - elsker snørrete bortskjemte barn - synes 99 % av Norges befolkning har hjem som nærmest er tatt ut fra "BoNytt" - røyking er harry - synes 99.9999 % av kvinnene på KG virker interessante, og 5 % av mennene - sminke er noe dritt - elsker harry menn - mobber ALDRI noen - har mange venner - elsker andre kulturer, føler det gir meg så mye - avkutting av tissefanter til voldtektsmenn støttes IKKE
Gjest Gjest_Ana_* Skrevet 14. desember 2007 #45 Skrevet 14. desember 2007 Min motsetning er ei tempramensfull dame som er flink til å si ifra om ting hun er misfornøyd med. Hun er høylytt og ler mye. Samtidig er hun svært aktiv både politisk og samfunnsmessig. Hun er medlem av en rekke ulike organsisasjoner. Hun er også svært glad i å trene, spesielt liker hun ballspill. Hun er glad i å se på såpeserier på tv, leser Se og Hør, men liker ikke litteratur generelt. Hun misliker dataspill og har heller aldri fattet noen interesse for fotografering. Noen vil nok se på henne som litt overfladisk og en smule gretten og pessimistisk av natur. Hun har vokst opp i ei lita bygd og bodd samme sted hele livet. Hun er ikke spesielt knyttet til familien, men har en stor vennegjeng som har holdt sammen siden barneskolen. Hun misliker forandringer og har problemer med å takle dem. Hun har ikke gått på skole utover det nødvendige, har små ambisjoner, men har til gjengjeld stiftet egen familie i veldig ung alder.
FrizzleSizzle Skrevet 14. desember 2007 #46 Skrevet 14. desember 2007 Morsomt, ja, men ganske vanskelig. Hvis man er litt sånn midt-på-treet selv, hvordan blir ens rake motsetning da? Feks dette med kulturelle interesser...jeg tror min rake motsetning må bli en som er veldig ekstrem i begge retninger, både hun som leser BARE kiosklitteratur og ser såpe på TV, men også hun som synes det meste av populærkulturen er "for kommersiell" og bare hører klassisk musikk og leser klassiske verker.
Gjest Peachbud Skrevet 14. desember 2007 #47 Skrevet 14. desember 2007 Hun har aldri vært i et langvarig forhold, men har kun hatt mange korte forhold. Min rake motsetning har kort eller ingen utdannelse. Hun liker ikke litteratur, og pleier å påpeke at hun ikke er feminist. Ellers er hun veldig strukturert, og utsetter aldri ting. Hun surfer aldri på nettet, og vet ikke hva et diskusjonsforum er. Hun er homofob, og rasist. Begynner gjerne setninger med "Ikke at jeg er rasist, men.." Ellers har hun masse venner, er en mester i smalltalk, og snakker med alle hun møter. Hun kan aldri tenke seg å få barn og hater dyr. Dersom hun får sjansen, liker hun å nappe bena av stankelbein, en etter en. Hun spiller aktivt håndball, og er generelt glad i ballsport.
Gjest Gjest_P_* Skrevet 14. desember 2007 #48 Skrevet 14. desember 2007 Positive ting om min rake motsetning: - Hun er teknisk - Utdannet innen realfag - Har aldri ettervekst, og farger håret sitt hver tredje uke - Har D-cup og smal midje - Har høy sexlyst og har sex nesten hver dag - Er utadvendt - Har en vakker sangstemme - Har lett for å komme i kontakt med og prate med alle, fra eldre til modellpene menn til babyer - Står opp kl. 7 hver morgen selv om hun ikke må. - Har lett for å glemme og irriterer seg aldri over tankeløse kommentarer fra medmennesker.
Gjest Vilja :-) Skrevet 14. desember 2007 #49 Skrevet 14. desember 2007 Min rake motsetning må være en amøbe.
Ghost Skrevet 14. desember 2007 #50 Skrevet 14. desember 2007 Det må være en som kun ser verdier i materielle ting, som hater dyr, som ikke liker å prate noe særlig og som er negativ og en som er laaat...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå