Gå til innhold

Beskriv din rake motsetning

Fremhevede innlegg

Skrevet

En lys, liten mann, advokat, opptatt av status og å vise seg fram. Ingen pengesorger, kjører gjerne fort og tar sjanser i trafikken.

Oi - jeg vet hvem dette er! :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snill og grei, overbærende, følelsesmenneske, mener at alle uansett skal få sin del av kaken, misliker positive mennesker som fikser livet, antimaterialist, evghetsstudent, upraktisk og hjelpeløs men yndig og godhjertet.

Skrevet

Ei halvtjukk kjerring med kort grått hår, ei som kun leser Se og Hør,følger med på naboens gjøremål, klager over velferdssamfunnet, leser sjelden bøker, som ikke liker vin og oliven, som er i et lusent forhold som humper og går, hun har lavere utdannelse og deltidsstilling, nei huff, dette blei deprimerende :fnise:

Glad jeg er den jeg er.

:ler:

Gjest Eurydike
Skrevet

Pussig så mange usympatiske trekk alle disse rake motsetningene hadde. :fnise:

Skrevet

Alt etter øyet som ser, det. Det som er usympatisk for noen kan være veldig positivt for andre. Er vel det som er litt av poenget. ;)

Skrevet
En lys, liten mann, advokat

Betyr det at du er en høy svartmusket forbryter?

Gjest Eurydike
Skrevet
Alt etter øyet som ser, det. Det som er usympatisk for noen kan være veldig positivt for andre. Er vel det som er litt av poenget. ;)

Vel, baksnakking, uærlighet og overflatiskhet er nå ihvertfall fremtredende trekk hos flere av de rake motsetningene, ser jeg, og det regnes vel som negativt av de fleste. ;)

Skrevet
Hvordan er din rake motsetning?

Min er:

- skravlete

- elsker sladder/å sladre

- elsker å danse

- overfladisk

- lever et A4-liv

- drømmer om det alle andre drømmer om (hus, bil, unger, karriere, volvo og bikkje)

- deler mye følelser og kroppskontakt

Hvordan hadde du gått overens med din rake motsetning?

Grøss!!! Dette er jo nesten meg jo!

Du er min motsetning, TS :fnise:

Skrevet
Vel, baksnakking, uærlighet og overflatiskhet er nå ihvertfall fremtredende trekk hos flere av de rake motsetningene, ser jeg, og det regnes vel som negativt av de fleste. ;)

Joda, skal være enig i den. ;)

Ang. hvordan jeg hadde gått sammen med min rake motsetning (det glemte jeg å svare på): Særdeles dårlig, og jeg skygger unna de personlighetstypene hvis jeg treffer på dem.

Skrevet

:fnise:

Skrevet

En dyrehatende, katteallergiker som elsker sjømat og matematikk.

Gjest Eurydike
Skrevet

Joda, skal være enig i den. ;)

Det jeg mente å si var at motsetningenes egenskaper ikke akkurat er nøytralt presentert av dem som beskriver dem. Vi liker jo alle å vise smørsiden av oss selv, og denne tråden ga (blant annet) en mulighet til å gjøre dette med en ny vri. :ler:

Skrevet
Vi liker jo alle å vise smørsiden av oss selv, og denne tråden ga (blant annet) en mulighet til å gjøre dette med en ny vri. :ler:

I tillegg ga den en mulighet til å rakke ned på andre. Vinn-vinn! Denne måtte jo bli poppis på KG... :roll:

Skrevet

Det betyr vel at de fleste av de som har svart har et positivt selvbilde, og det må jo være bra.

Skrevet

Mange nevner jo både positive og negative ting.

Skrevet

Hmm..

-Blond

-Bleik

-Litt feit

-Små, blå øyne

-Handler på Fretex, Sparkjøp og Økonomisko

-Bruker lite tid framfor speilet og ser somregel ustelt ut

-Hater festing

-Avholdsmenneske og hater alt av rusmidler

-Kristen

-Strukturert

-Har klare mål og vet hva hun vil med livet sitt

-Liten intersse for mat

-A menneske

-Liker ikke dyr

-Umaterialistisk

-Lite kreativ

-Klarer ikke å verdsette en godt latter eller et spesielt øyeblikk (blind for de små hverdagsmiraklene)

-Ingen utstråling

-Lite flatterende smil

-Elsker å se tv

-Har aldri åpnet en bok

-Oppsøker ikke natur

-Lite omsorgsfull

-Reflekterer lite

En person jeg sikkert kunne ha småpratet litt med når det falt seg naturlig, men vi hadde aldri fått noen nært vennskap akkurat..

Skrevet

Samme tenkte jeg om meg hehe..

Skrevet

Skal vi se....

Min rake motsetning ville vært noenlunde slik:

-Lite reflektert

-Høy

-Blond

-Overvektig

-Kort hår

-Bruker mye sminke

-Liker one night stands o.l.

-Drikker mye alkohol

-Røyker og/eller snuser

-Liker å drikke for å bli full

-Leser ikke bøker/liker ikke å lese bøker

-Ser mye på TV

-Høyrevridd politisk sett (FrP, Høyre)

-Flink med barn og mennesker generelt sett

-Liker ikke å reise

-Synes det holder å være hjemme eller å dra til "syden" (for å sole seg, ha seg med "de innfødte" og drikke billig alkohol)

-Rasist

-Liker å være rundt mennesker hele tiden

-Har ingen mål for livet

-Uengasjert

-Ettergivende og mild

-Opptatt av merker

-Materialistisk

-Hundehater

Tja, det var det jeg kom på i denne runden. :fnise:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Personlighet: En solstråle som elsker å møte nye mennesker, uten at det ligger et ønske om å bli ordentlig kjent med folk. En som henger seg opp i bagateller, aldri blir ferdig med krangler og som lar seg knekke av liten motgang. En person som ikke vet hva hun vil, og som bare snakker om hva hun skal gjøre, uten at det munner ut i handling. En som snakker nedsettende om alle som tar andre valg enn hun selv, eller som er annerledes enn normen. En person med ti tommeltotter. En som liker å sove hele dagen, samtidig som hun hater å somle. Hun er dessuten svært tålmodig, det skal mye til for å fyre henne opp, og hun elsker å vente.

Utseendemessig: Liten, overvektig brunette med stritt hår og lyse øyne.

Skrevet

:ler: Tenkte akkurat det samme. Og det er tydeligvis også mange undervektige her :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...