Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hvordan er din rake motsetning? Min er: - skravlete - elsker sladder/å sladre - elsker å danse - overfladisk - lever et A4-liv - drømmer om det alle andre drømmer om (hus, bil, unger, karriere, volvo og bikkje) - deler mye følelser og kroppskontakt Hvordan hadde du gått overens med din rake motsetning?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Tja, det måtte utseendemessig være en høy, fyldig blondine med langt hår. På personlighetsfronten ville hun vært skravlete/pratsom (sånn som din motsetning), glad i å lese sladder, se romantiske komedier, shoppe, lese chick-lit, og for henne vil jobb være noe man kun har for å tjene penger nok til å shoppe. Hun lever i nuet, bekymrer seg sjelden for morgendagen, og reflekterer ikke så altfor mye over ting. Dessuten er hun lidenskapelig opptatt av alt som er "alternativt"; healing, krystaller, diverse typer spåing osv. Jeg tror hun kunne blitt litt slitsom å omgås, i hvertfall i lengden, men for en kort tid, for eksempel på en fest, ville det nok vært helt OK. *la til litt* Endret 13. desember 2007 av Morgan le Fay
billie Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Min rake motsetning må være ei lita blondine med små pupper og små øyne som var svært overfladisk, skravlete, sur, pessimistisk.. Som kansje hadde 30 nære venner, likte kjærlighetsfilmer og måtte ha gucci sko og vesker for å fungere. Også måtte livretten vært lungemos og blodpudding.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Morsomt Min rake motsetning: - Gjør alt for å få oppmerksomhet (gaper, ler høyt osv) - Er hensynsløs - Tenker kun på seg selv - Flink til å snakke for seg og si høyt og tydelig klart i fra om ting til hvem som helst - Er alltid stresset - Dømmer lett mennesker uten å kjenne de - Har en lang utdanning og godt betalt jobb - Blåser i hva andre mennesker tenker om henne - A menneske - Elsker å klage og se det negative i ting Og mye, mye mer :D
Gjest Knöttet- utlogget Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Höy, tykk, blond, store pupper, kort hår. Hun ville elsket å spise kjött, mislikt dyr og barn, hatt masse näre venner, elsket å feste, hatt massevis av one night stands, värt overfladisk og ganske utadvent, brukt mye sminke og alt det nyeste på klesfronten. Så ville hun värt singel og barnlös, og trivdes veldig godt med det.
dagdrømmeren Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Min rake motsetning: -snakker til fremmede på offentlig transport -gikk tidlig ut i arbeidslivet til fordel for en lang utdannelse -elsker å shoppe klær, og er opptatt av de rette merkene -er veldig fornøyd med det nåværende livet og drømmer aldri om noe annet -Fester gjerne hele natten både fredag og lørdag -liker se og hør - er høy, kraftig, med store pupper og har platinablondt hår -liker å sove lenge -hater julen -liker ikke å reise -kan gjerne ha flere korte uforpliktende forhold -haaaater kaffe (hehe) -liker ikke dyr -avbryter andre hmmm...kommer sikkert på mer senere Endret 12. desember 2007 av dagdrømmeren
Gjest imli Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Min rake motsetning: -lav, feit, og blond -utrolig sosial -får lett venner -elsker å feste -drikker masse alkohol -vil ikke ha barn -har lang utdannelse -opptatt av jobben -tjener bra -snakker mye i telefonen -henger ikke på nettsteder Endret 12. desember 2007 av imli
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Personlighetsmessig tror jeg det må være ei som: - deler private emner med "alle", type snakke om kjæresteproblemer eller helgens erobringer i lunsjen med masse nye kollegaer og lesse all info om egen helse over på nærmest tilfeldig forbipasserende - er ute av stand til å si noe om tanker rundt hvorfor man er der man er i livet - synes kultur er snobberi og utdanning bare er for folk som ikke er sosisalt intelligente, og som samtidig: - definerer sosial intelligens som å hoppe opp og ned, smile og lage endel høye lyder hele kvelden på fest - synes helgens tv-høydepunkt er Beat for Beat og _liker_ Ivar Dyrhaug - ikke eier yrkesstolthet (uavhengig av yrke) - ikke er ærlig; er heller falsk og baksnakker enn å signalisere tydeligere at man er ukomfortabel med noe eller noen. Evt kriminell om man skal dra den lengre. - synes hytte- og husbygging samt egne barns utvikling er de eneste interessante samtaleemnene i verden -elsker å tilbringe tid med familie; foreldre, svigerforeldre, onkler, tanter etc - trener masse, men spiser bare usunn mat - er alltid rolig og avbalansert i diskusjoner; krangler ikke og er aldri usaklig eller stygg i kjeften - er et sosialt midtpunkt som ofte inviterer folk, både venner og familie, hjem på middager og fester Utseendemessig vet jeg ikke
Mann 42 Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Liten og tynn, skallet. Utadvendt men humørsyk. Drikker tett, røyker, hater barn. En rundbrenner, med mange unger over alt, som han ikke prater med. Prater med alle på bussen, og kommer lett i kontakt med nye mennesker. En slesk svindler som klapper deg på skuldera med den ene handa og rapper lommeboka di med den andre. Ikke la denne mannen være alene med kona di.
Crash Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Endret 14. oktober 2008 av Miros
amles Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Må bli søsteren min det da... Hun er kraftig, liten og totalt usporty. Hun syter og klager og er negativ til det meste. Hun sover masse og elsker dra seg til langt ut på dagen. Hun liker ikke sex og har liten kontakt med seitt eget følelsesliv. Hun tenker kun på seg selv og har lite empati.. Og så er hun et super ryddig ordensmenneske, med god økonomisk sans og kontroll på det meste.. Endret 12. desember 2007 av amles
Kandis Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 Høy, blond, sportsfreak, røyker og drikker mye og ofte, må ha kaffe for å våkne, vil ha mange barn, kler seg alltid i siste skrik på motefronten uavhengig av pris, evig student med lav arbeidsmoral.
Arwen Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Det lå to helt like tråder her så jeg har flettet de sammen. Arwen (mod) Endret 12. desember 2007 av Arwen
Lana_86 Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 Min rake mottsettning ville vært: -en grå mus som ikke skiller seg ut i mengden - sitter heller hjemme med en god bok en lørdagskveld - lever et liv etter skjema,alt hun gjør er nøye planlagt. - ordensmenneske - verken røyker eller drikker - økonomisk Hun ville vært en person jeg ikke ville kommet godt overens med. Jeg kunne beundret henne for noen av egenskapene sine, men hun ville sannsynligvis sett ned på meg.
Tabris Skrevet 12. desember 2007 #15 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Min rake motsetning ville vært: - elsker å shoppe - stor interesse for sminke og mote - stemmer FrP - liker å se en del TV, spesielt serier og reality - foretrekker Hollywoodfilmer og popmusikk - liker småsnakk om vær og vind - hater å lese bøker Endret 12. desember 2007 av Tabris
Gjest JennaC Skrevet 12. desember 2007 #16 Skrevet 12. desember 2007 Utseendemessig: - Kraftig - Høy - Blond - Små øyne/lepper/former Personlighetsmessig: - Sladrete/ uærlig - Ønsker folk det verste - Lite sporty - Eier ikke ambisjoner - Har/har planer om å ta lite utdannelse - Overfladisk - Liker ikke litteratur - Eier ikke samfunnsengasjement
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #17 Skrevet 12. desember 2007 Hun ville ha disse positive egenskapene(som få andre var flinke til å se at hun kunne ha ) - Veldig sosial kompetent og får lett venner - Lavere utdanning, til fordel for å ha tid til overs til å være mer engasjert i ting rundt seg - Ønsker seg barn - Er ryddig - Er glad i å feste, og klarer lett å snakke med ukjennte på fester - Klarer alltid å få til å få lest mange gode bøker - Spontan, slipper å planlegge, og kan gjerne reise på backpacking uten noe som helst reiseplan Og videre disse negative egenskapene - Lav medfølelse for andre - Lav arbeidsmoral - Ikke glad i dyr - Ikke opptatt av å være sunn, og aktiv - Opptatt av det siste innen mote, og de rette merkene - Liten kontroll over livet - Lite i kontakt med følelsene - Lite behjelpelig mot andre
Nigo-san Skrevet 12. desember 2007 #18 Skrevet 12. desember 2007 Artig spørsmål! Min rake motsetning ville vært ei lita, mørk "gla'jente" med generøse kurver. Følger moten slavisk, inkludert styggedom som Uggs, og er opptatt av å ha det siste på alle fronter. Hun er skravlete og kommer lett i kontakt med folk, og skremmer dem ikke bort ved å misforstås som overlegen og arrogant. Hun er lettere enkel i tankegangen, liker Se og Hør, billige politiske løsninger og synes Idol er toppen (jada, hun stemmer alltid per sms og er dypt engasjert). Hun mener at Josh Groban lager god musikk, eller musikk i det hele tatt. Hun er ryddig av natur, surrer aldri, og elsker å trene. Derimot liker hun ikke øl og Stones på høyt volum. Hun argumenterer stort sett utifra følelser og ikke fornuft- og gjerne med store bokstaver. Hvis hun har barn, er hun overdrevent opptatt av småtterier og bekymret for alt, men mangler evnen til å se de store linjene. Hun liker ikke å lese bøker, og er svært åpen for alternative behandlingsmåter som f.eks pussing av aura og healing. Hun er evig optimist og tror at livet er rettferdig. Og hun har praktisk sans. Om vi hadde kommet godt overens? Overhodet ikke.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #19 Skrevet 12. desember 2007 Får kun A og B i karakter, er syltynn uten å trene, er kjemperik eller veldig fattig på penger, har modellflat mage, liker berillede radikale menn, er svært miljøbevisst, er sosialistisk og elsker kjøtt - det er min rake motsetning.
estrella Skrevet 12. desember 2007 #20 Skrevet 12. desember 2007 Høy og slank, blondt hår, mørke øyner, motefreak, masse sminke, lite empati og medfølelse, dårlig innsatsvilje, selvopptatt, selvtillit, tør å si hva hun føler, "følger med i strømmen". Vi hadde nok ikke passet sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå