Gjest Gjesten Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Mobilen min blei (endeleg... ) stolen i helga, og eg syns ikkje det var så leit sia eg verkeleg ikkje likte den (Nokia 7373). Eg har alltid hatt Nokia og sender primært sms, og tykkjer dei andre eg har prøvd er "klønete" å jobbe med. Spesielt gjeld dette Siemens, har ikkje prøvd så mykje anna enn Nokia, Siemens og Sony Ericsson. Eg treng ei anbefaling til ein telefon som ikkje koste skjorta, ikkje er stappfull av tekniske greier eg ikkje brukar, og som er liten, nett, feminin og pen. Det eg treng er: Radio Kalender Kamera, min. 2 megapixel Enkel meny, lett sms God batteritid (7373 var hååååplaus her, måtte lade kvar kveld...) Blåtann (must, sia all info frå gamle ligg på laptopen min) Nåken tips og råd? Sms funksjonen MÅ vere temmeleg lik Nokia, berre så det er presisert. Har berre hatt litt for masse trøbbel med Nokia siste 2 telefonane eg har hatt, og lurer på om det finst noko meir solid og like enkelt der ute. Mange takk! Endret 12. desember 2007 av Gjesten
Gjest Gjesten Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Nokon som har erfaring med Nokia 6300?
Snuppa 81 Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har alltid vært ei Nokia-jente, men så bestemte jeg meg for å prøve Sony Ericsson; kjempefornøyd !! Bra batterikapasitet, enkel meny og SMS er ikke så ulikt Nokia'n syns jeg.. Selvfølgelig litt uvant i børjan, men det går fort over..
Gjest Gjesten Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Kass Sony Ericsson anbefale du? Syns det er så vanskeleg å velge eg...
Ancalime Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 SonyEricsson K800i (vist du vil ha en "jentete" modell; S500i) Nokia 850
murray Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Akkurat nå har jeg Nokia 6120 classic. Den er liten og søt, har ok kamera, radio, god batteritid og mulighet for trådløs overføring av musikk. I tillegg har den hsdpa og 3g slik at jeg sjekke epost og surfe uten å måtte vente i hundre år. Anbefales. Koster 2k.
Gjest Gjesten Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 2k? Betyr det 2 kroner? Eg kjøper aldri låst då eg brukar både mitt norske og mitt utanlandske sim- kort i den alt etter kor eg er. Takk for tips, tar gjerne imot meir
murray Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 2k? Betyr det 2 kroner? Eg kjøper aldri låst då eg brukar både mitt norske og mitt utanlandske sim- kort i den alt etter kor eg er. Takk for tips, tar gjerne imot meir 2000 kroner.
Filur Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har hatt flere Sony Ericsson mobiler før jeg kjøpte en søt, rosa, liten Nokia tidligere i år. Mine kriterier for en mobil er ca de samme som dine, men det viktigste for meg er designet, og at det er litt "jentetelefon". Da jeg kjøpte Nokia tenkte jeg at det kom til å gå fint å omstille seg fra Nokia sms-oppsett til Sony Ericsson sms-oppsett. Men noe mer klumsete har jeg aldri vert ute for. Jeg lover, når du først har vendt deg til å skrive sms med SE, vil du aldri tilbake til Nokia! Neste gang jeg kjøper ny mobil, bli det denne i svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå