Gjest HB Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Er det noen som har forslag til ukestur på våren en gang for min mann og meg og barnet vårt på da 3,5 år? Hensikten med turen er å komme seg bort en tur og kose seg. Lurte litt på Italia. Noen som vet om passende sted for barn? Har også tenkt så vidt på Miami, men da er vel en uke litt kort tid. Tidsrommet er ikke endelig satt, men bør ikke vare for lenge. Hilsen Lille meg
*Annie* Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Tror jeg hadde gått for Lisboa jeg! :-) Kombinere litt by og strand. Eller feks Barcelona! Der er det iallefall masse å gjøre med barn!
prinsessa Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Det er veldig mange fine steder i Italia, men tempraturen er ikke så høy på våren til og være på stranden. I Hellas er det gjerne litt varmere. Når tenkte du og dra da?
Gjest HB Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Det er veldig mange fine steder i Italia, men tempraturen er ikke så høy på våren til og være på stranden. I Hellas er det gjerne litt varmere. Når tenkte du og dra da? Reisetidspunkt er ikke bestemt, for det må bestemmes litt i samarbeid med jobben, men hadde tenkt mai (muligens april) for at det ikke skulle bli for nærme sommeren. Hilsen Lille meg
Kjetil E Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 I Middelhavsområdet er det nok litt kaldt i April ennå. Ville i såfall heller foreslå Kanariøyene. Miami er nok litt vel langt for en ukestur ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå