Gå til innhold

Skorpiongutter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Krepzen

Jeg er en jente på nitten år. Jeg har aldri hatt en kjæreste før og jeg ønsker gjerne en! Jeg har truffet en fyr på internett han er SKORPION og jeg er så glad! Jeg leser mye astrologi og har alltid ønsket meg en skorpion pågrunnav deres personlighet slik som sexy øyner, god i senga, sjalu (få bevis hele tiden at han elsker meg! :) ), osv....

Jeg er også kreps så da passer vi perfekt sammen! Men så spør jeg dere; har du eller har hatt en kjæreste som er skorpion og kan fortelle meg mer om dem? Er de virkelig så herlig sexy?

Krepzen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei

Her er en kreps som hadde en skorpion mann.

Min skorpion mann ble for hard, stolt og inneslutta for meg.

Jeg hadde han i 15 år.

Nå har jeg en krepsemann. :ler:

Vi er ganske like. og vi har det godt i sammen.

Fiola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, og atter Nei! Du snakker som en over-romantisk liten jente.

Skorpion-menn er eksperter på å distansere seg følelsesmessig fra sine nærmeste...iKKE SEXY i det hele tatt. De kan være iskalde! :-?

Jeg kan en god del om astrologi. Og jeg har vært gift med en skorpion.

Og jeg forstår at du har totalt urealistiske fantasier om disse...

Kan jeg gjette på at du er veldig ung, eller uerfaren????? :blunke:

Nei, kom deg ned på jorda igjen du.

Men det er kanskje vanskelig for en ung kvinnelig kreps?

Du er ingen match for han vet du.......

Og sjalusien hans vil du ikke oppleve. Ikke utroskapen heller. Og husk at DET er forbeholdt HAN! Det vil bli HEVN!

Ingen er så hevnlystne som mannlige skorpioner. 8)

Hvis du er veldig ung eller uerfaren må du skygge unna! Du vil oppleve å få arr for livet _______Hold deg unna du.

Men, det er klart: Alt er opp til deg.

Alt jeg kan gjøre er å ønske deg,,,,LYKKE TIL - - -Det trenger du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krepzen

Er det ingen som har noe godt å si om skorpionmenn???? Det jeg har lest om dem har bare vært positivt!!!! Det første jeg spør en gutt om er fødselsdagen hans slik at jeg kan skjekke om han er skorpion og er han ikke det snakker jeg ikke mer med ham. Jeg vil ikke ta til takke med noe annet enn en skorpion!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Kjæresten min er skorpion, og snill og god som dagen er lang, finnes ikke sjalu. Men så er han jo noe helt for seg selv, og jeg er ikke så veldig opphengt i astrologi. Tror nok det er andre kvaliteter enn stjernetegn du skal lete etter, mark finnes i selv de fineste epler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

alle skorpiongutter er psykopater! to av mine ekser var det og var kontrollerende til de grader. jeg fikk ikke gå ut av huset utenom når jeg skulle jobbe og han krevde passordene til eposten min og alt mulig. da jeg slo opp med dem terroriserte de meg fortsatt! skorpioner er ikke til å stole på! selv om du absolutt ikke må være utro kan de selv gjerne være det!!! takke meg til min snille fisk som jeg har nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

hjelpe trøste! hvis man skal dømme en person bare etter stjernetegnet kommer man til å gå på mange bommerter gitt. For det første: jeg var sammen med en skorpiongutt. et snillt menneske som aldri ville funnet på å være utro som en gjest her nevner, han er en av mine aller beste venner.

For det andre: selv om mange personer passer veldig godt til beskrivelsen av stjernetegnet sitt så er det ikke dermed sagt at alle personer passer inn i beskrivelsen av mennesker født i dette stjernetegnet. Man kan ikke velge kjæreste på grunn av stjernetegn det er det største dillet jeg noen gang har hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skorpion..... Så i følge gjest er jeg da psykopat.... :cry:

Men alvorlig: VI skorpioner....? Synes det blir litt søkt å putte meg inn i en bås jeg.... Flere av mine venner er skorpioner, og vi er veldig ulike!...

Distansere seg følelsesmessig? I følge "boka" skal vi jo flomme over av følelser når det er alvor jo...

Nei, her var det mange innlegg jeg ikke forstod, men det er kankje fordi jeg er skorpion... :wink:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med en skorpionmann i 2 år. Min skorpion er snill, hjelpsom, mandig og veldig god i senga :-) i tillegg er han veldig bestemt, sta og har meninger om det meste. Det kommer vel an på hva slags mann man ønsker seg hva som ansees som gode og dårlige egenskaper. Min skropion er iallefall herlig.... når han ikke er umulig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Først et forbehold. jeg er ikke astrologifan, men på akkurat dette stjernetegnet har jeg noe å si...

jeg hadde en kamerat som var skorpion, og det er ikke bare positivt. Mer egoistiske og ødeleggende personer tror jeg man skal lete lenge etter.

Nok sagt om den saken. ( og alt er vel EGENTLIG bare SYNSING og erfaring... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser mye astrologi og har alltid ønsket meg en skorpion pågrunnav deres personlighet slik som sexy øyner, god i senga, sjalu (få bevis hele tiden at han elsker meg! :) )

Krepzen

Stjernetegnet du er født i utgjør hva slags øyne du får??? :o Noen som gikk glipp av en biologitime her? :roll:

God i sengen? Har ikke erfaring litt å si?

Sjalusi som bevis på at han elsker deg? Get a grip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, sant Lasse! jeg er så fremsynt! ... eller?

neida, jeg tok meg i det idet jeg skrev svar... hva i all verden er jeg påstår .. fordommer fordommer fordommer.. så føyde jeg ned klammeparantesene på slutten av innlegget og skrev det med SYNSING og ERFARING... og først står det vel noe om at jeg ikke er særlig ASTROLOGIFAN...

så jeg håper du tar mitt forsvar i akt, for jeg mener virkelig ikke at alle skorpioner er noe negativt, jeg ble bare i førsten drevet av diskusjonens startinnlegg. :)

så, Lasse, du er helt sikkert en flott person! ( du ble helt sikkert født for seint eller for tidlig, så egentlig er du et annet stjernetegn..! :blunke: )

Regner med at du tok den? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samara

Eh... synes det blir litt søkt å kategorisere på bakgrunn av stjernetegn. :o Burde være andre ting som betyr mer. Jeg synes dette blir for naivt!

Men om du har funnet deg en skorpiongutt, og blir lykkelig av å vite at han er det, så for all del... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en skorpionmann. Han er fantastisk herlig på alle måter, men jeg valgte ham fordi jeg elser ham og fordi han elsker meg, ikke fordi han er skorpion :briller: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M-ling

I alle dager.

Selvsagt er ikke alle med horoskopet Skorpion "herlig sexy" ( :ler: ).

Du kan lese så mye astrologi du vil, hva som passer sammen og ikke, men plukk av deg holdningen om at det gir deg alle svar.

Slikt kan jo ikke gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på nitten år. Jeg har aldri hatt en kjæreste før og jeg ønsker gjerne en! Jeg har truffet en fyr på internett han er SKORPION og jeg er så glad! Jeg leser mye astrologi og har alltid ønsket meg en skorpion pågrunnav deres personlighet slik som sexy øyner, god i senga, sjalu (få bevis hele tiden at han elsker meg!  :)  ), osv....

Jeg er også kreps så da passer vi perfekt sammen! Men så spør jeg dere; har du eller har hatt en kjæreste som er skorpion og kan fortelle meg mer om dem? Er de virkelig så herlig sexy?

Krepzen

Er sammen med en skorpion. Ja han er vanvittig bra i senga samt rimelig sjalu -hvilket kan være slitsomt av og til, men heldigvis er han rimelig nøktern og vet å ta seg sammen. Han er en av de få menn jeg har truffet som det går ann å prate med, som ikke kryper inn i skallet sitt.

Om dette har med å gjøre om han er skorpion eller ikke, det er en annen sak! Det viktigste er at du ser han for den han er og ikke ut i fra hvordan ditt hode former han etter hva du har lest/studert.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Skjønner ikke at et menneskes personlighet skal kun veies ut i fra stjernetegnet? Har vel ingen ting å si når man er født på året?

Og hvertfall ikke ønsket om velge sin kjære kun ut i fra det?? Det er jo helt skrudd!!!!!!!

Mennesket formes ut i fra arv, oppvekst/oppdragelse og miljø! Våkn opp!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...