Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Er det vanlig at jenter av og til våkner opp av at de får orgasme? Gutter kan vel komme i søvne, men har ikke hørt om at det skjer med jenter. Hvorfor skjer dette?
Kalorina Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har opplevd det mange ganger, men jeg aner ikke hvorfor det skjer
Gjest glamourgirl Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Det skjer med meg, men jeg har igrunnen ikke lyst til å finne ut hvorfor. Bare nyte de gangene det skjer.
Gjest Kjell Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Kanskje det er fordi man drømmer om sex mens det skjer? Eller det er en stund siden siste orgasme, så den kommmer av seg sjæl?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Kanskje det er fordi man drømmer om sex mens det skjer? Eller det er en stund siden siste orgasme, så den kommmer av seg sjæl? Orgasmer kommer ikke av seg selv bare fordi det er en stund siden sist... :kaffe:
Cole Burns Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Orgasmer kommer ikke av seg selv bare fordi det er en stund siden sist... :kaffe: For menn gjør de absolutt det.
FantasDick Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har opplevd det noen få ganger, og jeg sier ja takk til flere! Det har skjedd med mannen min noen ganger, men han sier det ikke er orgasmer, akkurat, bare sæd. Altså; det er ikke noe deilig/godt - det blir bare vått.
Ladylike Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 (endret) skjedd med meg også, bare en sjelden gang da.. blir ikke så sterk orgasme da, men godt Endret 12. desember 2007 av Ladylike
Sans Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 Digger å våkne etter sånne drømmer! Helt skjelven i hele meg. Så det skjer fra tid til annen det.
Lana_86 Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 Det skjer ofte med meg. Våkner opp av at jeg ligger å stryker meg på magen rett før jeg kommer hehe..
Småsmurf Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 Har skjedd med meg to ganger så vidt jeg veit. Den ene gangen våknet mannen min før meg....
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 Skjer ofte med meg og da mest når det er lenge siden jeg har hatt sex
Filur Skrevet 13. desember 2007 #15 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har aldri kommet i søvne, men det hender jeg drømmer at jeg har sex, men akkurat i det jeg skal komme så våkner jeg. Pleier å forgripe meg litt på kjæresten jeg da..
Gjest ... Skrevet 13. desember 2007 #16 Skrevet 13. desember 2007 ja, det har jeg opplevd mange ganger. Ofte har jeg tenkt på sex før jeg har sovnet. Når det har skjedd, er det slik at jeg våkner av orgasmen, og så er det bare å stryke forsiktig på klitoris, og så får jeg enda en. Kjempedeilig. Jeg har lett for å komme ellers også, gjerne flere orgasmer etter hverandre...
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #17 Skrevet 14. desember 2007 Den kraftigste orgasmen jeg noen gang har opplevd samboeren min få var en gang jeg slikket henne mens hun sov. Hadde jo regna med hun skulle våkne, men det virker som jeg traff midt i en våt drøm eller noe. Hun våknet helt på slutten av orgasmen og var helt forvirret.. hehe.. En spennende opplevelse som jeg aldri har greid å gjenta. En annen gang greide jeg å komme 5 ganger inn i henne uten at hun våknet.. Syns det er utrolig pirrende å se hvor langt jeg greier å gå før hun våkner.
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. desember 2007 #18 Skrevet 14. desember 2007 Den kraftigste orgasmen jeg noen gang har opplevd samboeren min få var en gang jeg slikket henne mens hun sov. Hadde jo regna med hun skulle våkne, men det virker som jeg traff midt i en våt drøm eller noe. Hun våknet helt på slutten av orgasmen og var helt forvirret.. hehe.. En spennende opplevelse som jeg aldri har greid å gjenta. En annen gang greide jeg å komme 5 ganger inn i henne uten at hun våknet.. Syns det er utrolig pirrende å se hvor langt jeg greier å gå før hun våkner. Det er også deilig å våkne til en kuk inni deg ..mmm drømme drømmme-- men blir alt for sjeldent nå i senere tid
Besson Skrevet 17. desember 2007 #19 Skrevet 17. desember 2007 Opplever orgasme i søvne innimellom, har gjort det i flere år. Mannen min merker ikke noe sier han, men jeg merker det veldig godt når han er i gang med en god drøm... Har hatt mye god sex som resultat av det!
Orestes Skrevet 17. desember 2007 #20 Skrevet 17. desember 2007 Den kraftigste orgasmen jeg noen gang har opplevd samboeren min få var en gang jeg slikket henne mens hun sov. Hadde jo regna med hun skulle våkne, men det virker som jeg traff midt i en våt drøm eller noe. Hun våknet helt på slutten av orgasmen og var helt forvirret.. hehe.. En spennende opplevelse som jeg aldri har greid å gjenta. En annen gang greide jeg å komme 5 ganger inn i henne uten at hun våknet.. Syns det er utrolig pirrende å se hvor langt jeg greier å gå før hun våkner. Jeg håper dere har avklart på forhånd at det er greit at du forsyner deg mens hun sover.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå