Bex Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Etter din mening, hvilken er Oslos beste garnbutikk? Jeg pleier å handle på Sofies ovenfor SAS-hotellet fro der går jeg forbi på vei til jobb, men synes ikke de har så stort utvalg der. Nå er jeg på jakt etter et tynt ullgarn som skal brukes til skjerf. Sånn helt tynt som skal strikkes på pinne 2 eller noe. Noen som har tips til butikk og evt merke? Edit: Oppklaring i emnetittel... Endret 12. desember 2007 av Bex
Dru Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Man har jo alltids Strikkedilla på Oslo City. Bentes på Bjølsen er en liten og trang butikk, men jeg tror ikke det er så mye de ikke har der. Og så var jeg på en på Stillatorget oppe ved Kjelsås, den likte jeg veldig godt. Om disse har det du er ute etter vet jeg ikke.
Bex Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Takk for svar! Har ikke hørt om de to siste, så skal definitivt sjekke dem ut!
Dru Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Du kommer deg til Bentes med buss 54 og 37 (advokat Dehlis plass om jeg ikke tar helt feil), til Stillatorget med 54.
Karmosin Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Strikkedilla har forsåvidt ålreit utvalg, men er ulidelig trang. Må for enhver pris unngås på lørdager. Dessuten tar de ikke inn bambuspinner *følge med på tråd, trenger tips selv*
ringblomst Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Liker veldig godt Ariadnes garn på CC Vest. Alltid hjelp å få .
wondergirl Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Jeg pleier å handle på Bogerud tekstil på Gunerius. Det er ofte billigere en de andre garnbutikkene.
aline Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Jeg elsker Bentes på Bjølsen (sagene ligger det vel til tror jeg, men pytt), det er riktignok trangt der, men hun har alt både av garn og knapper og bånd og tråd, og utrolig hyggelig og hjelpsom betjening. Blir skikkelig motivert av å stikke innom der, selv når jeg ikke vet helt hva jeg skal ha.
Wonders Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Strikkedilla, oslo city er alltid stapp full, så noe gjør de jo riktig.
Gjest Strikkedama Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Min favoritt er Strikkeriet på Stillatorget. Det er fordi jeg har fått veldig god service der. Ellers så er det en veldig fin butikk på Grünerløkka som heter Guanako. Her har de ikke det tradisjonelle, men en del garn og mønster fra Danmark og England. På Grünerløkka har også Du store Alpakka en butikk med kun deres eget garn.
Bokormen Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Bentes på Sagene er fantastisk! De har alt mulig, er superhyggelige og hjelpsomme, og har alltid til til å hjelpe Anbefales pådet sterkeste!
Gjest strikkegal Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 Hei Selv kan jeg anbefale Tjorven på Majorstua på det sterkeste!! Her har de utrolig godt utvalg og god service:) Verdt å ta en tur kun for å se.
Bex Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. januar 2008 Takk for alle anbefalinger! Dere har nevnt mange fine butikker! Nå er jeg full av motivasjon, og skal begynne på en genser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå