Pugsley Skrevet 20. desember 2007 #61 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg hadde vært fornøyd hadde jeg fått en 50.øring.. I kommunen får man null og niks!!! og julebord, ja det må man stelle i stand og betale selv!! men unner dere andre alt dere får selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #62 Del Skrevet 20. desember 2007 På jobben min virker det ikke som om de får noe, men vi har hele dene uken og forrige uke hatt ekstra frukt, konfekt, cookies og kjeks på jobben. Dessuten så er det jo en kakomaskin der hihi.. Også får vi julelunsj i morgen også er det halv dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audrey Horne Skrevet 20. desember 2007 #63 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg hadde vært fornøyd hadde jeg fått en 50.øring.. I kommunen får man null og niks!!! og julebord, ja det må man stelle i stand og betale selv!! men unner dere andre alt dere får selvsagt Jeg jobber også i kommunen og der får vi julegave (det er opp til hver enhet hvordan de styrer budsjettet sitt). Det er ikke noe store greier, men et lite gavekort. Julelunsj og masse godt til de som jobber i jula er det også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happyhappy Skrevet 20. desember 2007 #64 Del Skrevet 20. desember 2007 JEg er faktisk veldig fornøyd i år!!! Hittil har jeg fått et gavekort pålydende 600kr på Sandvika Storsenter og en flaske vin(fra ledelsen) (men mer venter i morgen fra min sjef--jippiii!) ganske fornøyd i år jeg gitt! Har også vært på to julebord med jobben. Et hjemme hos sjefen med oss få ansatte--og et stort felles julebord på Wallemans--ikke dårlig syns jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmobil Skrevet 20. desember 2007 #65 Del Skrevet 20. desember 2007 vi får julelunsj siste dag før jul, om det er oslo kommune eller styrer som betaler dette er uvisst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 20. desember 2007 #66 Del Skrevet 20. desember 2007 fra mi jobb har jeg fådd ett nyydelig sjal og matchende veske,samt gavekort, og eter jul skal vi som jobber sammen på en dags spa! det blir digg!! sambo vet jeg ikke enda,regner med å finne det ut når han kommer hjem i kveld. men bonus,+flere flotte gaver pleier å vanke derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 20. desember 2007 #67 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) . Endret 29. desember 2007 av Frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 20. desember 2007 #68 Del Skrevet 20. desember 2007 Vi har årsfest på nyåret med hele jobben, men min avdeling har hatt tapas julebord fra Delicatessen tidligere. Jeg fikk et nydelig bilde og en flaske champagne. Mannen min fikk en Oakley-sekk. Er med andre ord veldig takknemlig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2007 #69 Del Skrevet 23. desember 2007 Det ble to flotte vinglass, en bok om vin og en oppskriftsbok om viltkjøtt. [ Samme gave her, jobber i samme firma. Syns vin-boken så mest lovende ut. Fra kunden har jeg fått en vinflaske, så det passet jo fint. Julebord spandert av firma med partner, og koselig julelunsj fra kunde har vi også hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. desember 2007 #70 Del Skrevet 23. desember 2007 Gavekort på 100 kr. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niina Skrevet 23. desember 2007 #71 Del Skrevet 23. desember 2007 Har fått gavekort på 100kr i den ene jobben og ei vinflaske fra en av brukerne i den andre jobben. Fornøyd for hadde ikke forventa noe som helst da jeg jobber i kommunen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 23. desember 2007 #72 Del Skrevet 23. desember 2007 Vi fikk knivblokk og ei skinke, i tillegg ble det gitt et beløp til en veldedig organisasjon fra ledelsen på vegne av alle ansatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 23. desember 2007 #73 Del Skrevet 23. desember 2007 Et glass fikk vi. De regner vel med vi skal jobbe i mange år så vi får glass til 12 Ellers julebord for kun de ansatt med gratis mat fra kommunen og masse konfekt fra omtenksomme pårørende Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest <gjest> Skrevet 25. desember 2007 #74 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er ekstrahjelp i klesbutikk, og fikk gavekort der på kr 500,- + jeg får 30% rabatt så da blir det jo enda litt mer Fikk i tillegg et undertøyssett til 200,-. Synes ikke dette var dårlig til at jeg bare jobber 1-2 dager i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JennaC Skrevet 25. desember 2007 #75 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk: Et veldig upersonlig julekort (men det fikk alle de andre også, så det er jo greit) En julekalender + en privat gave av redaktøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2007 #76 Del Skrevet 26. desember 2007 Julelunch 3 rødvin 2 julekaffekopper med asjett og tallerken fra porsgrunn porselen 2 julevinglass fra Magnor 1 stygg Juletallerken med julen 2007 på fra porsgrunn porselen 4 glassgløgg glass fra Magnor Fått det samme hvert år, får til vi har 12 av hver. Julebord i januar! Fine gaver men en udugelig sjef og en udugelig ikke innkluderende ledelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 26. desember 2007 #77 Del Skrevet 26. desember 2007 2 kinobilletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå