Ugla Skrevet 13. desember 2007 #21 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva får dere i julegave/julehilsen fra jobben? Det aner jeg ikke, før jeg event. får gaven og åpnet den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 13. desember 2007 #22 Del Skrevet 13. desember 2007 Julegaven fra firmaet er ankommet! "Orklapakka", en pakke med MASSE forskjellige produkter fra orklabedrifter. Ser at mange skriver nevner julebord her- så da får jeg nesten utfylle svaret mitt.... Vi har hatt en julefest kun for de som jobber i "min" avdeling (firma betalte maten- alko hadde vi med selv) Vi er invitert på konsern- jule"lunsj" med både mat og drikke (hele konsernet) I tillegg skal vi på en heidundranes årsfest i slutten av januar- full pakke med både mat og drikke og livemusikk (hele konsernet) Ser heller ikke bort i fra at vi skal ha en avdelingsjulelunsj her før vi tar ferie! (Ja- vi elsker en fest eller ti!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 13. desember 2007 #23 Del Skrevet 13. desember 2007 En diger konfekteske og 10 nye, glatte tusenlapper! :-D oi.. denne julegaven kunne jeg hatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 13. desember 2007 #24 Del Skrevet 13. desember 2007 Så mange snaxy julegaver dere får! Vi har fått 2 julebord, får 1 julefrokost + en blomst + en stusslig kalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #25 Del Skrevet 13. desember 2007 Jobber i psykiatrien, og her går alle penga til pasientene og de som jobber ettermiddag får middag julaften og nyttårsaften. Er vi på jobb julaften/nyttåsaftens natt kandet hende vi får middag til å varme i microen. Får julemail fra Han Direktør og har ansattejulebord med egenandel og påfølgende slossing. Vi har da tradisjoner! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. desember 2007 #26 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg vil også ha 10 tusenlapper..! Endret 13. desember 2007 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 13. desember 2007 #27 Del Skrevet 13. desember 2007 De siste årene har vi fått en amaryllis, så jeg regner med at vi får det i år også. Også pleier vi å få personlig julekort fra sjefen med masse skryt. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. desember 2007 #28 Del Skrevet 13. desember 2007 Vet ikke hva det blir i år ennå. Det ble to flotte vinglass, en bok om vin og en oppskriftsbok om viltkjøtt. Jeg ble i allefall fornøyd med nok en kokebok, men ingen av oss er spesielt glad i vin, så den støver nok ned i hylla tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 13. desember 2007 #29 Del Skrevet 13. desember 2007 Vet ikke om vi får noe i år - det varierer litt. I fjor fikk vi en time aromaterapi hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amygdala Skrevet 14. desember 2007 #30 Del Skrevet 14. desember 2007 Jobber innen helsevesenet, både i kommune og privat. I den kommunale jobben får vi lov til å betale 400 kroner for å få være med på julebordet, også får vi en kulepenn med virksomhetens navn på (dessverre var det ikke nok til alle så det er bare noen som får ). På den private virksomheten får vi et flott julebord på et veldig dyrt og fancy sted med masse god mat. Pluss at de som jobber julaften får ei flaske vin, blomster og konfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 14. desember 2007 #31 Del Skrevet 14. desember 2007 Får gavekort på Steen&Strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #32 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har forskjellige jobber. I år har jeg fått en stor kunstkalender, en cd og et gavekort til en butikk. Vanligvis får jeg blomster av den siste jobben som jeg ikke har fått gave fra ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 15. desember 2007 #33 Del Skrevet 15. desember 2007 Kan ikke tenke meg at jeg får noe som helst, men vi skal ha julelunsj til uka Hva samboer får blir spennende, det er første julen i dette selskapet så det er ikke godt å si hva det blir (men de fikk en flott sommergave: spekeskinke, kniv og fjøl, så noe er det nok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 15. desember 2007 #34 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) . Endret 29. desember 2007 av Frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #35 Del Skrevet 15. desember 2007 Ingenting. Julebordet vårt betaler vi selv, kaffi likeså. Hvor jeg jobber? På en skole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 15. desember 2007 #36 Del Skrevet 15. desember 2007 En stor gaveeske med masse god mat og vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. desember 2007 #37 Del Skrevet 15. desember 2007 Tror ikke det blir noe på oss i år. Har pleid å få "matpakke" med diverse pålegg og saker, men i år har de visst funnet ut at det koster mer enn det smaker (dvs. for lite innhold i pakken i forhold til prisen). For min del er det like greit, for siden jeg er alene så klarer jeg jo aldri å få spist opp alt det pålegget før det blir dårlig uansett. Julebord har vi hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 16. desember 2007 #38 Del Skrevet 16. desember 2007 Vi får ingen egen gave, kun en kollektiv gave ned på avdelingen. En spiselig gave vi koser oss med hele julen, vi heldige som jobber . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. desember 2007 #39 Del Skrevet 16. desember 2007 Tipper veldig: 1-3 flasker vin (farge rød) Gavekort Og forhåpenligvis en real julebonus.... Jobben min pleier å være ganske raus med julegavene. Vi har tidligere fått esker/poser med mat og sånt også, men det ble litt styr ettersom mange tok fri noen dager før jul. I tillegg har vi julelunsj siste dagen før ferien og julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. desember 2007 #40 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg vil også ha julebonus Men vi får bonus i mars da! :-D Julegaven vår gir firmaet til sultne barn i Afrika, men vi har har julebord og julelunsj med alt påspandert. Endret 19. desember 2007 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå