Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

Årest høydare på jobb!

Julegaven fra firmaet er ankommet! "Orklapakka", en pakke med MASSE forskjellige produkter fra orklabedrifter. Forex; marsipangris, marsipanpølser, råmarsipan, 3-4 store poser med diverse innen Nidars Favoritter, 2 store poser knask, diverse hud- og hårprodukter, husholdningsartikler, mat, blad, etc etc etc.....

Hva får dere i julegave/julehilsen fra jobben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En diger konfekteske og 10 nye, glatte tusenlapper! :-D

Skrevet

Gaveeske med mat (det er jeg som står for handlinga) og gjerne et par vinflasker.

Skrevet

Fra avdelinga har vi fått NRK Super hettejakke og Barnas Superjul-kalender. Får også NRK Super T-skjorte. Fra redaksjonen får vi noe jeg ikke vet hva er.

Skrevet

Er noen som er heldige... Her får vi ingenting.. Jobber i pleie- og omsorgssektoren. Vi får en bitteliten påskjønnelse om vi jobber julaften.. i fjor fikk de som jobbet julaften på kveldstid en kopp og en asjett... Synes godt vi kunne fått noe mer fordi vi er så flinke til å jobbe! hehe

Skrevet

I fjor kunne vi velge mellom 2 flasker vin og en jakke. Men det har egentlig ikke noe å si om vi får julegave fordi vi har mye fester og sammenkomster gjennomåret og bli hele tiden satt pris på.

Skrevet

Jeg er ansatt i staten, og her får vi ikke en skit. I morgen er det julebord, for de som har lyst tli å betale 300 kr for å være med... 800 kr ekstra hvis man skal ha med partner.

Å gi alkohol til ansatte synes jeg er en uting. Når de ikke kjenner de ansatte personlig, så vet de ikke om de kanskje gir alkohol til en alkoholiker, som sprekker og drekker seg sanseløs foran grinende unger i julen.

Snop derimot.. Det hadde jeg ikke takket nei til :fnise:

Skrevet (endret)

Nå har ikke jeg fått noe ettersom jeg jobber i et vikarbyrå. jo et julekort, men sambo som jobber for nor-cargo har først fått fire ganske pene blå glass fra posten, og fra nor cargo fikk han en eske med en skål fra porsgrund (som jeg elsket og han syntes var stygg :)), litt forskjellige kjøtt/fiske pålegg og en pose med sjokoladekuler.

Endret av Gjest
Gjest Gjest_Gulltopp_*
Skrevet

Vi fikk julebonus på 20.000 kroner+ julelunsj + en eske med forskjellige typer te og kaffe, sjokolade og litt annet munngodt. Så har jeg på følelsen at jeg får gave fra hvertfall en forretningsforbindelse.

Skrevet

I fjor fikk vi 4 vinglass fra Hadeland. Ryktene sier at vi får det samme i år.

Skrevet

Aner ikke, da jeg er ny i selskapet... Vi har fått Stelton-kanne fra konsernet, da, så vet ikke om vi får noe mer. Bonus får vi først i januar.

Skrevet

Jobber i kommunal sektor - så her får vi et oppkopiert brev fra ordføreren...

Partneren derimot regner jeg med får adskillig mer - jobber i privat sektor. I fjor fikk han en stor mat-kasse med masse moms oppi + at både han og jeg fikk handle på sportsbutikk til 4000 hver... Kontraster kan man si.

Skrevet (endret)

Jeg har fått f.eks. vin. kokebok og fleecepledd. Mannen har fått alt fra en stor pose med forskjellig god mat (husker det var røkelaks, god sennep, fenalår, gåseleverpaté, konfekt osv osv), grytekluter i silikon, en donasjon gitt i hans navn til en veldedig organisasjon, skalldyrsbestikk, serviettringer i tinn osv osv. (Og så har de jo julebord, og juletrefest for de med barn.) Vet ikke hva det blir i år ennå. Bonus får han hvert kvartal uansett, så det er ikke noe spesielt for julen.

Endret av Arkana
Skrevet

Ikke noooen ting, hverken gave eller julebord.

Jobber fylkeskommunalt ja.

Skrevet

Vi får ingenting. Ikke julekort, ikke julebord, ikke julegave. Ikke en hilsen engang, bortsett fra et "god jul" hvis vi passerer ledelsen i gangen. Ingenting. :(

Skrevet

I år fikk vi 300 til julebord....

I fjor en ubrukelig termodress =(

Skrevet (endret)

Jeg jobber i staten og vi får ingenting. På julebordet i år viste de en morsom og litt trist video viser situasjoner og kollegaer på kontoret og den fikk vi i år som minne siden det er ny organisasjon fra nyttår. Ellers er det julelunsj hvert år og vi jobber bare fra 10-14 i romjula. Så sånn sett er det jo ikke så galt :)

Endret av pusla
Skrevet

I år fikk jeg bare pepper. (Les krydder.)

Gjest =tentacle=
Skrevet

I forrige jobb var julebordet spleiselag og byo alkohol, ikke engang et julekort :fnise: Har gjort dårlige yrkesvalg i forhold til denslags :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...