Gjest vilje_ikke innlogget Skrevet 17. april 2003 #1 Del Skrevet 17. april 2003 jeg har et bittelite ekstrarom på 6 kvm....eller, dvs., jeg kommer til å få når jeg flytter Saken er at jeg ønsker meg både et pc rom og gjesterom--- men 6 kvm er jo lovlig lite? Andre som har en sånn løsning og har konkrete tips til smarte møbler ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. april 2003 #2 Del Skrevet 17. april 2003 Prioriter arbeidsrom. Det er tross alt det du skal bruke mest og til hverdags. Nå vet jeg ikke hvor ofte du får gjester, men... Innred som du vil ha et arbeidsrom. Får du plass til en sovesofa - vips! så har du et gjesterom. Vi har prioritert bort gjesterom, og dermed ingen ekstraseng eller soversofa. Men vi har god plass til å legge en madrass på gulvet, eller sette opp en gjesteseng. Det er gjesterom nok for oss. Arbeidsrommet bruker vi ellers hver dag - og det er viktigere for oss. Selv om svigerheksa ble mektig fornærmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. april 2003 #3 Del Skrevet 17. april 2003 Enig i at du bør prioritere arbeidsrom...... om dere da ikke har gjester hver eneste dag, da! *ler* Det er en del sånne gjestesenger som bare kan slåes sammen lik solsenger, de er jo kjekke (og slettes ikke så verst og sove på heller!). Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. april 2003 #4 Del Skrevet 17. april 2003 Vi har også et sånt kombi-rom. Riktignok en del større enn 6 kvm, men vi har masse stæsj som ikke er nødvendig. Er enig med Tusenfryd at du bør prioritere kontor/arbeidsrom, men ha plass til en gjesteseng når det blir nødvendig. Det holder med madrasser eller en sånn gjesteseng til å slå ut. Kjøp praktiske møbler. F.eks et PC-bord som har plass til alt du har av PC-utstyr, en bokhylle til alle papirer/permer og bøker. Trenger du mer plass, så får du bord med klaffer. Hvis du allerede har en seng som ikke kan klppes sammen, sett den ved en vegg, slik at den ikke tar så mye plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. april 2003 #5 Del Skrevet 17. april 2003 Køyeseng med pult under? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå