Yougogirl Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Heiiii Trenger desperat noen gode råd nå! Tenkte å ha på meg en "gull" kjole i fint strikket kvalitet på julebordet.. Ganske stor rund utringing, og lengden på kjolen går til over knærne... Hva i alle dager skal jeg ha til?? Er ganske tynn i livet, men har aldri brukt store belter,- tror vel ikke jeg er helt typen. ? Hva slags strømpebukser til?- eller tights?? Har ikke brukt så mye tights heller.. hehe Herregud, føler meg helt grønn, pleier som regel å gå i sort kjole eller dress på julebord, så dette er litt uvant. Håper noen kan hjelpe..
Snuppa 81 Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Heiiii Trenger desperat noen gode råd nå! Tenkte å ha på meg en "gull" kjole i fint strikket kvalitet på julebordet.. Ganske stor rund utringing, og lengden på kjolen går til over knærne... Hva i alle dager skal jeg ha til?? Er ganske tynn i livet, men har aldri brukt store belter,- tror vel ikke jeg er helt typen. ? Hva slags strømpebukser til?- eller tights?? Har ikke brukt så mye tights heller.. hehe Herregud, føler meg helt grønn, pleier som regel å gå i sort kjole eller dress på julebord, så dette er litt uvant. Håper noen kan hjelpe.. Hva med et langt kjede (som kan stjele litt oppmerksomhet istedet for et belte), matchende øredobber og armbånd.. Hva slags sko skal du ha ? Jeg tror jeg hadde gått for svarte smykker og svarte strømper som skinner litt.. ikke tights.. Alternativt "gullsmykker" og hudfargete strømper med litt glans i...
Yougogirl Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Har sorte sko med litt rund tupp og 10 cm hæler..
Snuppa 81 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Har sorte sko med litt rund tupp og 10 cm hæler.. fIKK LYST PÅ GULLKJOLE JEG OGSÅ Hvis du har sorte sko... Hva med hudfarget strømpebukse med skinn (samme tone som kjolen, slik at det ikke blir "rotete") og svarte smykker og en svart liten veske ? Jeg kjøpte nylig noen stilige svarte smykker på h&m.. Eller så har du jo også Accessories/Glitter m.m.
Yougogirl Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 Det hørtes bra ut!!! Skal på hennes & mauritz etterpå, skal se etter smykker da!!! Tusen takk. ( så forresten nesten lik kjole på lene V her om dagen)
Snuppa 81 Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Det hørtes bra ut!!! Skal på hennes & mauritz etterpå, skal se etter smykker da!!! Tusen takk. ( så forresten nesten lik kjole på lene V her om dagen) Hmmm, kanskje det vanker en liten shoppingrunde på meg etterpå da Lykke til og fortell hvordan resultatet ble
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå