Femiline Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Nå er dillemmaet hva jeg skal kjøpe til mannen min (som ikke ønsker seg noe særlig..??!?!?) og hvor mye jeg skal legge i det? Hvor mye bruker dere på julepresang(er) til partneren deres?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Har ikke fokus på en sum penger, men på å finne på noe han blir glad for. Billetter til teater/konserter osv er ofte bra. I år får han Bruce Springsteen billetter (til oss begge).
Amalie_85 Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 I år bruker jeg ca 1000kr, men de to første åra brukte jeg litt for mye I fjor var det 2000kr og året før 2500kr
Gjest imli Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 (endret) I år kjøper vi stellebord til babyen som julegave til hverandre. Vi har ikke så god råd, og fant ut at det er lurt å gi hverandre noe vi kommer til å trenge uansett. Så kjøper vi en liten overraskelse til hverandre utenom. Endret 12. desember 2007 av imli
Femiline Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 Han ønsker jo seg i grunn en ny DVD spiller, vår gikk konken for noen uker siden. Og da ønsker han seg en sånn som man kan ta opp filmer på (ca. 2000 - 2500 kroner kanskje..). Det blir jo på en måte gave til oss alle egentlig. Jeg ønsker jo meg en ny mobiltelefon (1500 kroner) nye perleøredobber (500-600 kroner), ny ring (600 kroner), ny veske (400 kroner), nye vinterstøvler til fritidsbruk (900 kroner) etc. etc. kunne vel også trengt meg ny bukse... (tror allikevel at jeg ikke får alt dette) Så kanskje jeg skal legge noe i for han. Jeg tenkte på en helgetur til et eller annet sted. (men igjen, da vil jo jeg bli med.. ) Dessuten har han bursdag første uken i januar også..
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Nå er dillemmaet hva jeg skal kjøpe til mannen min (som ikke ønsker seg noe særlig..??!?!?) og hvor mye jeg skal legge i det? Hvor mye bruker dere på julepresang(er) til partneren deres? Han blir kjempeglad for en boks tanntråd og et par sokker!
Gjest Mayamor Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har brukt 2100,-på en Hagløv(?) tursekk på 65 liter. Og 480,- på to teaterbilletter (så litt til meg selv også...) til bursdagen 24.12. Da blir snittet på jul og bursdagsgave litt mer overkommelig.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Litt forskjellig her. jeg får ofte dyrere gaver av han enn jeg har råd til å gi han selv. Det er litt trist, men han blir alltid så glad likevel I år får han ullundertøy av merinoull da han er jeger. Sokker, bukse og genser. Dette ble sjuhundre tror jeg. Så skal han få en ny toalettmappe.... Den han har ser ikke ut!!!!!
Gjest Mayamor Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Dette er første året jeg kjøper så dyr gave til min samboer. Og grunnen til at gavene til sammen blir så dyr er at sekk vet jeg at han ønsker seg veldig; den han har er over 30 år gammel, har meiser og er grønn. Teater har vi snakket om å gå på; så derfor blir det to fluer i en smekk... Summen på gaven er ikke i fokus; plei hverandre og gi heller et gavekort på massage utført av deg selv i tillegg...
Saeria Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 I år kommer jeg vel til å bruke rundt 1500-2000 på sambo.
Gjest Opa Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Det blir vel 2500+. Foreløpig har jeg tenkt på Ipod Nano, hvit skjorte til mansjettknapper, smykkeskrin for menn, koppholder til vogn og en bok om babyer. Men vet ikkë om det er det jeg ender opp med...
Gjest Dixie i.i Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Uff, for å forsøke å bøte på min egen dårlige samvittighet, siden jeg reiser på 14 dagers jentetur (3 uker atter at jeg kom igjen fra den forrige...) Og blir borte på juleaften, bursdagen hans og nyttårsaften har jeg prøvd å kjøpe meg bedre samvittighet.... Har kjøpt rallyhjelm, bok, genser... Er vel oppe i 7.000 så langt, sukk. Blir en dyr ferie...
Leanne Skrevet 13. desember 2007 #13 Skrevet 13. desember 2007 siden vi er midt i ganske mange opppussingsprosjekt så har i vi bestemt at vi ikke skal kjøpe julegaver til hverandre i år.. Men vi skal kjøpe en liten ting fra barna til pappa.. har kjøpt et belte til 149,- kjøper vel kanskje noen små ting til.. men blir ikke over 300 kr til sammen.... synes vi bruker unødvendig mye penger i jula jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå